8 תשובות
כן.
לפעמים, כן
כן
כן.
רגע, לא הבנתי, אתה מתלונן על זה שבנות הולכות למספרה?
יש משהו שקוראים לו קצוות שרופים שאם לא גוזרים את השיער הרבה זמן הם גדלים וזה לא טוב לשיער צריך לגזור אותם
חוץ מזה, יש בנות שצובעות את השיער, עושות החלקה או כל תסרוקת אחרת מה אתה רוצה שהן יעשו
רגע, לא הבנתי, אתה מתלונן על זה שבנות הולכות למספרה?
יש משהו שקוראים לו קצוות שרופים שאם לא גוזרים את השיער הרבה זמן הם גדלים וזה לא טוב לשיער צריך לגזור אותם
חוץ מזה, יש בנות שצובעות את השיער, עושות החלקה או כל תסרוקת אחרת מה אתה רוצה שהן יעשו
לא
שואל השאלה:
^^מה את רוצה מי התלונן
סתם עניין אותי
^^מה את רוצה מי התלונן
סתם עניין אותי
אנונימי
סליחה חשבתי שהתלוננת בצורה שכתבת זה היה נראה ככה לא התכוונתי
באותו הנושא: