8 תשובות
רוב מי שאני מכירה בכלל לא הולך למספרה עושה בבית וזה תלוי בסוג השיער
אממ אני בעיקרון תורמת כל שנתיים אז זה בחינם אבל תספורת רגילה אצל מי שאני עושה זה חמישים שקל (זה ממש זול והיא עושה מושלם)
כל אחת מתי שהיא רוצה
לא כולן מסתפקות, אני לדוגמא לא מסתפרת כי אין לי למה
מסתפרותת
אני בערך כל שנה -שנה וחצי
מתי שרואים שהשיער שרוף ויש צורך כדי שיראה יותר בריא וזה לא יותר מ100 שקל
אני לא הסתפרתי 10 שנים
באותו הנושא: