10 תשובות
לא זה קצר לי מידי
אם היה לי שיער כמו שלה לא הייתי מסתפרת...:)
לאא השיער שלי ארוך אני בחיים לא גוזרת אותו לכזה אורך
הסתפרתי ככה כבר לפני שנה וחצי
לא, השיער שלי עבה מדי בשביל קרה.
כן, גם בטח היא תרמה וגם אני רוצה לתרום (לא שאני ממש יכולה)
ברור שכן