תשובה אחת
לא לדעתי, תואר הוא משהו חשוב, אם את בכלל לא מעוניינת בתחום של התואר כן תפרשי אם את כן מעוניינת אבל פשוט קשה לך ואין לך כוח תגרמי לזה לעבוד כי יבוא יום ותתחרטי על זה ותזכרי שהדברים האלה הם לא בחינם וחבל שהוצאת על זה כסף אם בחרת בסוף לפרוש.. תואר זה משהו חשוב שאת צריכה לחיים. לא חושבת שכדאי לך לפרוש.
באותו הנושא: