5 תשובות
היי אני עדיין בחטיבה ואין לי כל כך איך לעזור לך, רק להגיד לך שבתקופה הזאת הלימודים של כל תלמיד שאני מכירה (כולל אמא שלי שלומדת תואר הנדסאי) מאוד קשים, המצב הנפשי של כל אחד שאני מכירה על הפנים וקשה להתמודד עם זה. אני מאחלת לך מלא בהצלחה, ותזכרי כמו שאמרת, את בחצי הדרך אל תוותרי
שואל השאלה:
תודה את ממש נחמדה :)
אנונימית
חחח בכיף פה בשבילך בפרטי
את בפאקינג סטיפס אני לא חושב שאת יודעת מה זה תואר
שואל השאלה:
יש פה גם כאלה שהם מעל גיל 18
אנונימית