11 תשובות
היופי שלך
כנראה סתם נחמדים אליך
הם חושבים שאת כן יפה תתחילי לחשוב אולי זה נכון
גם אני לא מבינה לפעמים למה אומרים שאני יפה אבל כול אחד מיוחד בדרך שלו ואני בטוחה שאת מהממת ואין לך למה לחשוב שזה מוזר
את רק חושבת את זה כי את מכירה את עצמך ואת רואה את הפרטים הקטנים ממש ככה זה עם כולם לכן מרגישים לא בטוחים בעצמך כי רואים את הדברים הרבה יותר גדולים מישהם באמת
שואל השאלה:
תודה לכולםם ❤
(חוץ מהשלישי, הפרח בטעות.)
אנונימית
חחח
נתחיל בזה-שתמונות זה לא מעיד על יופי, אפשר לסדר זווית ותאורה כדי שהתמונה תצא מחמיאה.
אם הרבה מחמיאים, כנראה שזו האמת :)
תווי הפנים שלך יפים כנראה.
שואל השאלה:
ממש לא^
אם הייתי רוצה שיחמיאו לי לא הייתי שואלת מאנונימית...
פשוט רק רציתי לדעת.
אנונימית
את יפה ומיוחדת איך שאת.