7 תשובות
יכול להיות שהיה לך גלואו אפ וחוסר הביטחון עדיין נשאר מפעם(סיימ)
אחותי אין בנאדם כזה מכוער . כל אחד יפה בדרך שלו ותאמיני לי שאם אנשים מתחילים איתך אז כנראה שאת יפה כי הדור של היום הבנים הרוב הולכים לפי יופי אז אין לך מה להיות בחששות את יפה וזהו ❤
כנראה את רואה את עצמך שונה מאוד מאיך שאחרים רואים תנסי לראות את עצמך אחרת
שואל השאלה:
ברור שיש כזה דבר בן אדם מכוער. יש מלא אנשים מכוערים.
וזה לא חוסר ביטחון מפעם כי פעם כן היה לי ביטחון סוג של כי לא היה לי מודעות
ברור שיש כזה דבר בן אדם מכוער. יש מלא אנשים מכוערים.
וזה לא חוסר ביטחון מפעם כי פעם כן היה לי ביטחון סוג של כי לא היה לי מודעות
אנונימית
אף אחד לא מכוער . כל אחד יפה אבל בדרך שלו ;)
שואל השאלה:
איזה שטויות. יש אנשים מכוערים והרבה וזאת עובדה. לא צריך להתייפף
איזה שטויות. יש אנשים מכוערים והרבה וזאת עובדה. לא צריך להתייפף
אנונימית
אי אפשר להגיד מכוער כי מישהו שאת חושבת שהוא מכוער בעיני מישהו אחר הוא יפה
היופי הוא בעיני המתבונן זה נקרא
עניין של טעם בקיצור
ולגבי מה ששאלת זה כנראה קשור לזה שאת מבקרת את עצמך (מכירה את זה מקרוב) לכן את חושבת שאת לא יפה
אני למשל הביקורת העצמית שלי לפעמים כל כך קשה שאם מישהו יחמיא לח או משהו אני חושבת ישר איזה אינטרס יש לו או שאני חושבת שהוא סתם אומר
אני עובדת על זה ושווה לך לעבוד על זה גם
היופי הוא בעיני המתבונן זה נקרא
עניין של טעם בקיצור
ולגבי מה ששאלת זה כנראה קשור לזה שאת מבקרת את עצמך (מכירה את זה מקרוב) לכן את חושבת שאת לא יפה
אני למשל הביקורת העצמית שלי לפעמים כל כך קשה שאם מישהו יחמיא לח או משהו אני חושבת ישר איזה אינטרס יש לו או שאני חושבת שהוא סתם אומר
אני עובדת על זה ושווה לך לעבוד על זה גם
באותו הנושא: