8 תשובות
כי הדימוי העצמי שלך נמוך
אנונימית
אין לך ביטחון
חוסר ביטחון.
כי כנראה הדימוי עצמי שלך נמוך ואין לך הרבה ביטחון
אין ביטחון
עניין של טעם וכנראה יש לך דימוי עצמי נמוך
כי הערכה העצמית שלך נמוכה..
מבינה אותך גם אני ככה אבל זה תהליך סהכ
תנסי להכניס לראש שאם הרבה אומרים לך כנראה יש סיבה
מבינה אותך גם אני ככה אבל זה תהליך סהכ
תנסי להכניס לראש שאם הרבה אומרים לך כנראה יש סיבה
יש לי תקופות כאלה, שמעתי שהוכך מדעית שאחרים רואים אותנו יפים יותר או משהו במוח, אני לא יודעת. צריך לנסות משהו שגורם לנו להרגיש בטוחים, בגדים שיושבים יפה, תסרוקות, אנשים שעוזרים לנו להרגיש טוב, או אפילו איפור, משהו שיחזיק את הביטחון העצמי שלנו עד שנקלוט כמה אנחנו מהממים
באותו הנושא: