9 תשובות
רוצה לדבר?
תזכרי שיש לו אופי חרא
אנונימי
וחושבת על זה שהוא חרא של בן אדם שהוא מעז לבגוד במישהי כמוך.
זה קשה נכון וזה יכול לקחת זמן עד שלגמרי תתגברי עליו אבל תנסי לחשוב שהוא פשוט לא מגיעה לך ולא שווה אותך בכלל תנסי לפרוק ולשתף אנשים שאת מרגישה איתם בנוח כמה שיותר הם יכלו לתת לך עצות טובות ולהקשיב וזה יכול ממש לשחרר אותך כאן תמיד בפרי אם תרצי לדבר
שואל השאלה:
הוא היה היחיד שאהב אותי ולא היה לי אף אחד אחר חוץ ממנו
הוא היה היחיד שאהב אותי ולא היה לי אף אחד אחר חוץ ממנו
אנונימית
איך אהב אותך אם הוא בגד בך
שואל השאלה:
שהיינו ביחד
שהיינו ביחד
אנונימית
תזכרי שהבחורה הבאה שתהיה איתו היא תהיה המסכנה כי יש סיכוי שהוא גם יבגוד בה..וזה יעשה אותו אדם מגעיל יותר.
בנים בוגדים הם זבל אחד גדול.
בנים בוגדים הם זבל אחד גדול.
אנונימית
תזכרי שהבחורה הבאה שתהיה איתו היא תהיה המסכנה כי יש סיכוי שהוא גם יבגוד בה..וזה יעשה אותו אדם מגעיל יותר.
בנים בוגדים הם זבל אחד גדול.
בנים בוגדים הם זבל אחד גדול.
אנונימית
באותו הנושא: