7 תשובות
תלוי בת כמה את
זה טבעי ונורמלי
אם את לא בטווח גילאים שמבחינה חוקית את יכולה ליהיות איתו תגידי את זה לעצמך כל הזמן
שואל השאלה:
התכוונתי אם זה נורמלי התחושה הזו של לחשוב על מישהו כל כך הרבה זמן כשבכלל לא הייתם היחד והוא לא שם עלייך ואני 16
אנונימית
אף פעם לא שמעת על קראש? זה לא נורמלי
חח חח חח חח חח אני ממש כמוך אבל הוא בגיל שלי
אני אומרת לעצמי כל הזמן שזה לא יקרה
אשמח לשמוע