11 תשובות
תראי, אני יכולה לומר לך שאני מזדהה בשורה התחתונה.
רק שאצלי זה היה קשר של 4 שנים.

צודקת- זמן זה תרופה.
אבל זה תלוי בך ובדרך שאת לוקחת את הדברים...
אם את מרגישה שבה לך לבכות, תבכי, תוציאי...
אפילו תפרקי בפני אנשים.

נפרדתם מסיבה, הוא שבר לך את הלב> זה הזמן לחיות בשביל עצמך.
קחי את עצמך בידיים, יש עוד המון בחורים נהדרים שאני בטוחה שהיו טובים ולא פחות ממנו.
הגורל קבע שזה מה שיקרה וככה החיים, בנויים מאכזבות ומשמחות, צריך לקחת הכל בפרופורציה ולהסתגל אליהם.

אל תחשבי עליו, הוא קשור לעבר... עם זאת, אי אפשר להעלים אותו מחייך לחלוטין.
תתרכזי בהווה.
את יכולה להמשיך בחיים שלך עד שתשכחי ממנו, ואם את לא מצליחה לעבור הלאה תחזרי איתו לקשר ויהיה מה שיהיה..
את מדהימה.
את תתגברי עליו.
הוא סתם דוחה.
כמה זמן הייתם ביחד?
וקשה לי לתת טיפ כי מה שאת מתארת זה די הפחד הכי גדול שיש לי עכשיו ואני ספטציפית לא הייתי שורדת אם חבר שלי היה נפרד ממני סביר להניח
אז כל הכבוד שאת נשארת ומנסה להתמודד
בעיקרון תרופה יכולה להיות זמן ולהיות תלויה באנשים אחרים גם
אני בדיוק כמוך רק שאני ממש בדיכאון ואני לא מוותרת עליו ואני כל היום במיטה בקושי אוכלת ואני לא יוצאת בכלל
אנונימית
מזדהה למרות שאני חתכתי את זה אבל קשה לי ממש
אנונימית
למה חתכת??
אנונימית
אני ? אם את מדברת אליי אז..
חתכתי כי הבן אדם לא היה מדבר איתי שבועות רק בלילה לחמש דקות זה היה נראה כאילו הוא מחזיק אותי איתו בכוח דואג להגיד שהוא אוהב ומצטער ושאין לו זמן ובזמן הזה אני בסדר העדיפויות האחרון אצלו .. חמש דקות ביום לא היה לו לדבר איתי .כואב לי אני בוכה לא התגברתי זה טרי עוד לא עבר חודש.. הוא אפילו לא חזר אליי מאז שאמרתי לו שלא מתאים לי הזלזול שלו בי חוגג .. אני יודעת פשוט שלא שווה לי לבזבז על בן אדם כזה את הזמן שלי אפילו שעדיין בראש שלי הוא הגבר המושלם ואני לא יאהב אף פעם ככה אבל אין מה לעשות אלה החיים וכנראה שלא נועדנו להיות ביחד .. כואב כן קשה כן אבל זה עדיף מאשר לחיות באשליה ולדאוג מה הוא עושה ועל מי הוא מבזבז את הזמן שהוא לא יכל לתת לי
אנונימית
תרצי לדבר איתי בפרטי? זה השם תשלחי לי הודעה
אנונימית
ברור
אנונימית