6 תשובות
לשמוע שירים עצובים ולבכות ולשחרר הכל
משהו שהבנתי מדברים שעברתי זה שמה שהכי עוזר להתגבר על זוגיות או על כל דבר זה להפנים ולהשלים עם המצב.
תשלים עם זה שהיא לא בקטע, ופשוט תמשיך הלאה, זה בסדר וזכותה הרי נכון?
שואל השאלה:
אנחנו לא היינו ביחד התאהבתי בה והיא לא
לשמוע שירים ולהירגע.
תעסיק את עצמך בדברים אחרים
תתיל איזה סדרה, תצא עם חברים ואתה תתגבר על זה לאט לאט
^^גם אני גם אני