3 תשובות
אני שווה כי נולדתי שווה ואני אשאר שווה
וואו אהבתי את השאלה קודם כל
אני שווה את זה כי אני מחזיקה את הבית, בלעדי אח שלי יהיה בודד ואמא שלי לא תוכל לטפל בו ולעבוד בו זמנית
אני שווה את זה כי אני מנסה להיות הגרסא הכי טובה של עצמי ועזרתי להמון אנשים עם בעיות רציניות בחיים (דיכאונות קשים ותתפלאו עזרתי דווקא למבוגרים למרות שאני קטנה מהם)
אנונימית
"אני לא שווה, אני בדיוק כמו כל אחד בעולם הזה, רק בן אדם."
אני מאמין שאני אדם נורמאלי, אבל יש בי תכונות טובות.
אני אינטיליגנט, יפה, חזק ואיש אשכולות (רק חבל שאני עצלן מדי בשביל לשתף פה את הידע שלי ולענות על שאלות)