5 תשובות
אני מיידעת את כולם בזה! וכולם חושבים שאני משוגעת!
אני מספרת לאנשים כמה שאפשר, תאמת שהתייאשתי קצת כי אני יודעת שלא משנה מה אני אעשה הם יראו את זה כמשהו דפוק ולא הגיןני.

אגב זה הרבה הרבה יותר גדול מ5g והכל אז אם אתם מראים לאנשים ממליצה לכם להתחיל מאגנדה 2030, סדר עולמי חדש ולאט לאט להפנות אותם להנדסת אקלים, חיסונים וכו . חשוב שהם יבינו מה האינטרסים ומה עומד מאחורי כל הדברים האלה
שואל השאלה:
עם הקישור הזה הם לא יוכלו להתווכח, תפרסמי, יש שם את כל ההוכחות שהם רק יכולים לחלום
אנונימי
שואל השאלה:
האמת שהשאלה הזאת היא לא על חיסונים..או על דילול אוכלוסין..זה שאלה על 5g
אנונימי
שואל השאלה:
אני יודע יש אנשים שלא מאמינים כי זה נשמע להם הזוי או שזה עושה להם חרדות, הכל טוב...סך הכל זה ממש מעניין לחקור קונספירציות וזה די משגע אותי שמתעלמים מהוכחות כאלה בקישור שהiarc, fcc, fda נאסא וdtic אשכרה מודים שזה מסרטן , אבל עדיין יגידו שאני משוגע והזוי בלי להיכנס לקישור לבדוק אם יש היגיון במה שאני אומר
אנונימי