4 תשובות
לא.

הדרך היחידה לירידה במשקל זה גירעון קלורי.
תקראי על זה בגוגל....
לא קשור לפחממות או מתוקים.
לא דווקא פחמימות, זה גם חשוב.
מתוקים וכל זה אם תפחיתי תוכלי לרדת במשקל
ולא דווקא פחמימות, את יכולה לאכול פחמימות אל תורידי אותן לגמרי מהתפריט שלך הן חשובות.
הכל עיניין של מאזן קלורי (נראה לי ככה קוראים לזה שחכתי ריך)
לא אין קשר וגם לא למתוקים זה בולשיט שינוי במשקל הנטרלי הוכח לפי מחקרים
כעניין של מאזן קלורי בלבד