9 תשובות
אני לא חושבת, שקרים זה דבר טבעי והוא יכול לבוא לטוב ולרע
ממש לא
לא
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימי
כי לשקר זה משהוא טבעי ואי אפשר כל הזמן להגיד את האמת
ואם יגידו תמיד רק את האמת זה יכול לגרום להרבה רע
יש חוק נגד שקרים במקום האחד שאפשר לאכוף את זה.
משפט וחקירה.
בהם שקר נקרא שיבוש הליכים, וזה לעיתים עונש גדול יותר מאשר הפשע המקורי.
משפט וחקירה.
בהם שקר נקרא שיבוש הליכים, וזה לעיתים עונש גדול יותר מאשר הפשע המקורי.
לא
אנשים משקרים כל הזמן
אם המשטרה תהיה עסוקה בלאכוף את השקרים הכי קטנים לא ישאר זמן לשום דבר אחר
שקר בהליך משפטי זה כבר משהו אחר
יש חוקים שאוסרים על שיבוש הליכי חקירה ועל עדות שקר
אפילו בעשרת הדברות יש איסור על עדות שקר
אנשים משקרים כל הזמן
אם המשטרה תהיה עסוקה בלאכוף את השקרים הכי קטנים לא ישאר זמן לשום דבר אחר
שקר בהליך משפטי זה כבר משהו אחר
יש חוקים שאוסרים על שיבוש הליכי חקירה ועל עדות שקר
אפילו בעשרת הדברות יש איסור על עדות שקר
אנונימית
אפשר לתבוע על זה
על הונאות ושקרים זה נקרא הוצאת דיבה אבל לא שקר של יש לי 8 חתןלים ואין לך על שקרים גדולים
על הונאות ושקרים זה נקרא הוצאת דיבה אבל לא שקר של יש לי 8 חתןלים ואין לך על שקרים גדולים
באותו הנושא: