242 תשובות
לא משנה לי
כמו מה
שואל השאלה:
אז אל תעני
אז אל תעני
אנונימי
שואל השאלה:
מונעים מהם להשתתף מתחרויות בספורט
מונעים מהם להשתתף מתחרויות בספורט
אנונימי
מקסים בעיניי, אולי זה יפחית את כמות הטראנסים
מתחרויות ספורט של הגנדר השני מנהסתם
כי לא משנה כמה הם ירצו
לשנות את האיברים שלך לא יעזור
בנות ובנים זה לא אותו דבר, נקודה.
כי לא משנה כמה הם ירצו
לשנות את האיברים שלך לא יעזור
בנות ובנים זה לא אותו דבר, נקודה.
אנשים אולי רואים טראנסים כדבר נורמטיבי ומקובל כי החברה נירמלה את זה בעשרות השנים האחרונות
אבל אם תחשבו על זה רגע טראנסים זה ליטרלי אנשים שמנסים לשנות את המין שלהם, גבר שנולד גבר מנסה להיות אישה וההפך באיזה עולם זה נשמע למישהו תקין תחשבו על זה רגע
לא יודעת אם לחוקק נגדם חוקים זה הפתרון אבל טראנסים הם חד משמעית אנשים שצריכים עזרה כלשהי
אבל אם תחשבו על זה רגע טראנסים זה ליטרלי אנשים שמנסים לשנות את המין שלהם, גבר שנולד גבר מנסה להיות אישה וההפך באיזה עולם זה נשמע למישהו תקין תחשבו על זה רגע
לא יודעת אם לחוקק נגדם חוקים זה הפתרון אבל טראנסים הם חד משמעית אנשים שצריכים עזרה כלשהי
זה לא "חוק נגדם" זה ליטרלי היגיון שבן ובת זה לא אותו דבר לא משנה איזה ניתוחים הם עשו
אני יכול להבין מאיפה זה נובע למרות שאין לי בעיה אישית נגד טרנסים ,
פשוט מלא נשים טרנסיות נשארו עם מבנה חזק יותר ופיזי ואז יש להם יתרון על שאר הבנות בקבוצה ואז נוצר פה אי שיוויון
פשוט מלא נשים טרנסיות נשארו עם מבנה חזק יותר ופיזי ואז יש להם יתרון על שאר הבנות בקבוצה ואז נוצר פה אי שיוויון
שחכתי שיש כאן אנשים שלא משנה איזה עובדות תאמר להם הם לא התבגרו עדיין.
איזה דת זה עובדה שבנים ובנות בנויים אחרת גם נפשית
ואולי אני בת 15 אבל אם אתה לא מכיר בעובדות האלה אני מעדיפה להיות בת 15 עם המוח שלי
שואל השאלה היקר
סלידה מטרנסים אינה נחשבת גזענות, מכיוון שגזענות מתייחסת ליחס מפלה על בסיס מוצא אתני, גזע או מאפיינים פיזיים הקשורים לאתניות. עם זאת, סלידה או אפליה כלפי אנשים טרנסים נחשבת לטרנספוביה, שהיא סוג של אפליה או דעה קדומה על בסיס זהות מגדרית.
וחוץ מזה, אתה שאלת שאלה שמעוניינת לדעת את דעת הציבור, וכשאתה מגלה את דעת הציבור אתה מתגונן ותוקף? לא כל הדעות תומכות בדעה שלך, תתגבר
סלידה מטרנסים אינה נחשבת גזענות, מכיוון שגזענות מתייחסת ליחס מפלה על בסיס מוצא אתני, גזע או מאפיינים פיזיים הקשורים לאתניות. עם זאת, סלידה או אפליה כלפי אנשים טרנסים נחשבת לטרנספוביה, שהיא סוג של אפליה או דעה קדומה על בסיס זהות מגדרית.
וחוץ מזה, אתה שאלת שאלה שמעוניינת לדעת את דעת הציבור, וכשאתה מגלה את דעת הציבור אתה מתגונן ותוקף? לא כל הדעות תומכות בדעה שלך, תתגבר
שואל השאלה:
סתם גזענות
סתם גזענות
אנונימי
מישהו פה נעלב.. פעם הבאה אל תשאל שאלה אם אין לך יכולת לקבל דעות של אחרים......
אנונימית
לול, תדבר על של עצמך. תבדוק עובדות, לך ללמוד על גוף האדם.
גם את שלך זה מראה על הדרך.. יום מקסים
אנונימית
יום נהדר
^דיברתי על שואל השאלה
אנונימית
ליטרלי אמרו לו שזה טוב שיפחיתו את כמות הטרנסים בעולם לגיטימי שהוא יצא עליכם
עצוב מאוד
^^^ עדיין יום נהדר
לכולם לול
לכולם לול
שואל השאלה:
מה שמפריע זה למה לאנשים כמוכם,שטראנסים לא עושים כלום לא מתערבים בחיים שלכם רוצים לשנות מין גורם לכם להפיץ כזאת שנאה ואובססיה
מה שמפריע זה למה לאנשים כמוכם,שטראנסים לא עושים כלום לא מתערבים בחיים שלכם רוצים לשנות מין גורם לכם להפיץ כזאת שנאה ואובססיה
אנונימי
לא זה לא
אבל לכן לגיטימי שלא יתנו להם להשתתף בדברים של המין השני. כי זה גם נפשי.
לא הייתי רוצה שבן שעשה שינוי מין יכנס למקלחות של הבנות.
בן ובת הם לא אותו דבר. אם הם רוצים להראות שונה שילכו על זה. המוח שלהם אותו דבר. ההורמונים ואיך שהם בנויים אותו דבר.
אבל לכן לגיטימי שלא יתנו להם להשתתף בדברים של המין השני. כי זה גם נפשי.
לא הייתי רוצה שבן שעשה שינוי מין יכנס למקלחות של הבנות.
בן ובת הם לא אותו דבר. אם הם רוצים להראות שונה שילכו על זה. המוח שלהם אותו דבר. ההורמונים ואיך שהם בנויים אותו דבר.
שואל השאלה אתה לא יכול להתלונן
אתה שאלת מה אנשים חושבים וענו לך
זה שלא מסתדר עם מה שאתה חושב לא נותן לך זכות לדבר ככה על אנשים
אנשים אומרים שלא כל כך אכפת להם ואתה מדבר "על להתערב בחיים של אנשים שלא משפיע עליהם" אבל אם כבר אתה האחד שמתערב בכך שאתה שואל את השאלה הזאת
אתה שאלת מה אנשים חושבים וענו לך
זה שלא מסתדר עם מה שאתה חושב לא נותן לך זכות לדבר ככה על אנשים
אנשים אומרים שלא כל כך אכפת להם ואתה מדבר "על להתערב בחיים של אנשים שלא משפיע עליהם" אבל אם כבר אתה האחד שמתערב בכך שאתה שואל את השאלה הזאת
שואל השאלה
חשוב להבהיר שאין לי שום בעיה עם טראנסים (חוץ מהמוזיקה כן) אבל החוק הזה לגיטימי לדעתי בקבוצות ספורט לטרנסיות יש יתרון על בנות אחרות בגלל שפיזית הם יותר חזקות
חשוב להבהיר שאין לי שום בעיה עם טראנסים (חוץ מהמוזיקה כן) אבל החוק הזה לגיטימי לדעתי בקבוצות ספורט לטרנסיות יש יתרון על בנות אחרות בגלל שפיזית הם יותר חזקות
שואל השאלה:
פייר לפחות זה טענה נורמלית,ולא "אוי צריך לגרום לטראנסים לא להתקיים"
פייר לפחות זה טענה נורמלית,ולא "אוי צריך לגרום לטראנסים לא להתקיים"
אנונימי
אף אחד אמר לא לתת להם להתקיים
לא להשתתף בתחרות של המין השני לא יהרוג אותם, זה לגיטימי
לא להשתתף בתחרות של המין השני לא יהרוג אותם, זה לגיטימי
אנונימי
מגעיל ודוחה שאפשר אפילו לעשות את זה אף אחד לא צריך שיהרסו לו את החיים לפי חוק זה גם ככה קשה לחיות כטראנס אז בואו ננמצא עוד דרכים להפוך את זה לקשה יותר
מה קשה יותר? הוא דיבר על תחרויות ספורט
לגבי העניין של ספורט:
אני גם ככה לא חושב שצריכה להיות מעורבות ממשלתית בספורט. בלי קשר לטרנסים.
אני גם ככה לא חושב שצריכה להיות מעורבות ממשלתית בספורט. בלי קשר לטרנסים.
שואל השאלה:
העניין הוא שמונעים להשתתף לגמרי,לא בקטע של גבר או אישה
העניין הוא שמונעים להשתתף לגמרי,לא בקטע של גבר או אישה
אנונימי
בתחרויות של המין שהוא נולד איתו, מסכימה שצריך לתת לו להשתתף, אבל אולי זה יפגע בו בגלל הניתוחים
אנונימי
שואל השאלה:
אבל זה הקטע מונעים מהם להשתתף לגמרי
אבל זה הקטע מונעים מהם להשתתף לגמרי
אנונימי
זה לא נגד טראנסים רק- אנשים שעשו ניתוחים לרוב לא מורשים להשתתף בתחרויות מבחינה בריאותית כי למנהלי התחרות יש אחריות עליהם
מעולה
אנונימית
מבוסס
הגיע הזמן
המערב מתעורר
המערב מתעורר
אני לגמרי בעד טראנסים ואני חושבת שאנשים צריכים לעשות מה שעושה להם טוב אבל בתחרויות ספורט מקצועיות אין מה לעשות לגוף הזכרי יש יותר טסטוסטרון ועוד, אחת הסיבות שבגללן התחרויות מופרדות.
זה פשוט לא הוגן...
עדיף לעשות תחרויות של טראנסים בלבד לדעתי או תחרויות לכל המגדרים...
זה פשוט לא הוגן...
עדיף לעשות תחרויות של טראנסים בלבד לדעתי או תחרויות לכל המגדרים...
זה לא קשור לא מפריע לי שהם טרנסים פשוט נראלי שעדיף לעשות להם תחרות משלהם כי זה באמת לא הוגן שבן יתחרה מול בת כי אמנם היא בת בסדר לא מתווכחת אבל יש לו גוף של בן ופיזיות של בן ולכן הוא צריך להתחרות מול מישהו ששווה לו ובמקרה פה זה בן, זה כמו שלא משווים חוזק של חדר רגיל לחוזק של ממד גם אם הממד משמש כחדר רגיל
וזה לגמרי הוגן, בנאדם אחד נמוך מדי בשביל להשתתף בספורט ובנאדם אחר פיזית לא יכול.
אם הגוף שלך לא מתאים להשתתף בענף ספורט הוא לא מתאים זה לא לא הוגן
אם הגוף שלך לא מתאים להשתתף בענף ספורט הוא לא מתאים זה לא לא הוגן
הגיע הזמן
ברור שהטרנסים פוגעים בי בתור שומרת נגיעה שיכולה להכשל
אנונימית
אני חושבת שזה לגיטימי
הרי זה לא שוויון אם אישה שהפכה לגבר תלך לשרת בצבא ותדפוק הכל
או שגבר שהפך לאישה ילך להתחרות בתחרויות כוח של נשים וינצח את כולן.
זה לא כוחות.
הרי זה לא שוויון אם אישה שהפכה לגבר תלך לשרת בצבא ותדפוק הכל
או שגבר שהפך לאישה ילך להתחרות בתחרויות כוח של נשים וינצח את כולן.
זה לא כוחות.
אנונימית
שזה לגיטימי
אם ממש בא להם שיפתחו תחרויות ספורט רק לטראנסים
איך מצפים שגבר שעד גיל 40 חי כגבר ועכשיו הוא מגדיר את עצמו כאישה ישתתף בתחרות הרמת משקולות במקצה של הנשים..
אם ממש בא להם שיפתחו תחרויות ספורט רק לטראנסים
איך מצפים שגבר שעד גיל 40 חי כגבר ועכשיו הוא מגדיר את עצמו כאישה ישתתף בתחרות הרמת משקולות במקצה של הנשים..
אנונימי
בתור אדם שהוא חלק מהמטריה הטרנסית, כל הקטע של התחרויות ספורט הוא באמת שנוי במחלוקת. יש מגדר, שזה מה שהופך גבר לגבר, אישה לאישה ונון בינארי לנון בינארי באופן חברתי, אישי ותרבותי, ויש מין(זכר, נקבה) שזה על תכונות ביולוגיות. הפרדה בתחרויות ספורט בעיקר שם בשביל תכונות ביולוגיות. לכן אני חושב שזה תלוי בכמה רחוק האינדיבידואל הלך בתהליך שינוי מגדרי. כלומר, אם האישה הטרנסית על אסטרוגן כבר הרבה זמן, או שהגבר הטרנס על טסטוסטרון כבר הרבה זמן, והם פיזית יחסית מותאמים. זה לא חייב להיות לגמרי, בסופו של דבר יש אנשים עם מוטציות שהם אלופים בספורט(הנקודת פתיחה שלהם לא הוגנת), אבל עדיין, ברמה סבירה.
בעד גם פה
מבחינת ספורט זה סבבה כי זה כן עניין גופני
אבל שאר הנושאים זה דפוק
אבל שאר הנושאים זה דפוק
לא יודע מה זה הדברים האחה, אבל בכללי א י בסדר עם זה
גם אצלנו בקרוב אמן
נמאס מהטרלול הזה כבר
נמאס מהטרלול הזה כבר
אנונימי
אני רואה את הבעייתיות כאן, הייתה תחרות של הרמת משקולות ומי שניצח הייתה אישה שהייתה גבר בעבר, זה לא הוגן לאחרים, עדיף כבר שיעשו בנים בנות וטראנסים שיהיה פייר
כזה טמטום
יש לארהב כל כך הרבה בעיות והם מתעסקים בלקחת זכויות מ1.14% מהאוכלוסייה במקום בדברים החשובים באמת
לא שזה בעיה לדעתי בכל מקרה אבל זה כבר נושא אחר
הם משתמשים בטראנסים כתירוץ ללמה ליברליזם זה רע למרות שזה משהו כל כך קטן
כשזה מגיע לספורט בכל מקרה זה לפי כרומוזומים ולא לפי מגדר, באולימפיאדה לפחות
יש לארהב כל כך הרבה בעיות והם מתעסקים בלקחת זכויות מ1.14% מהאוכלוסייה במקום בדברים החשובים באמת
לא שזה בעיה לדעתי בכל מקרה אבל זה כבר נושא אחר
הם משתמשים בטראנסים כתירוץ ללמה ליברליזם זה רע למרות שזה משהו כל כך קטן
כשזה מגיע לספורט בכל מקרה זה לפי כרומוזומים ולא לפי מגדר, באולימפיאדה לפחות
גל
ליברליזם זה הסרטן של החברה המערבית
ליברליזם זה הסרטן של החברה המערבית
אנונימי
אתה: "מה דעתכם עלזה שהתחילו בארצות הברית לחוקק דברים נגד טראנסים?"
גם אתה: "שכחתי שזה אתר של גזענים שמתערבים בחיים של אנשים שלא משפיעים עליהם"
במילים אחרות, אתה מזמין אותנו להתערב בדברים שלא באמת מעסיקים אותנו, ואז אתה מתלונן על זה?
חוץ מזה, מה קשור גזענים? להיות טרנס זה לא גזע
לשאלה: במידה והבנתי את המצב, אני לא רואה בעיה שלא יתנו למישהו שהוא גבר מבחינה ביולוגית להשתתף בתחרות מול נשים. להפך, זה מאוד מתבקש.
גם אתה: "שכחתי שזה אתר של גזענים שמתערבים בחיים של אנשים שלא משפיעים עליהם"
במילים אחרות, אתה מזמין אותנו להתערב בדברים שלא באמת מעסיקים אותנו, ואז אתה מתלונן על זה?
חוץ מזה, מה קשור גזענים? להיות טרנס זה לא גזע
לשאלה: במידה והבנתי את המצב, אני לא רואה בעיה שלא יתנו למישהו שהוא גבר מבחינה ביולוגית להשתתף בתחרות מול נשים. להפך, זה מאוד מתבקש.
זה לא נגד טראנסים
זה נגד טירלול
אלא אם לא הבנתי נכון
זה נגד טירלול
אלא אם לא הבנתי נכון
אנונימי
כל הכבוד לא צריך לנרמל את זה
לא מונעים מהם, תדייק
מונעים מהם להתחרות עם המין שהם שינו לו/ מזדהים איתו (טרנסיות יצטרכו להתחרות עם גברים) וזה מעולה שעשו את זה
מבחינה פיזיולוגית יש להן את הכוח והיכולות של גברים
עובדתית הייתה טרנסית אחת שהייתה מדורגת במקום מאוד מאוד נמוך אצל הגברים אבל הייתה מקום ראשון אצל הנשים
זה יתרון לא הוגן
למרות שלא מבינה למה בזה מתעסקים במקום בכלכלה הדפוקה
מונעים מהם להתחרות עם המין שהם שינו לו/ מזדהים איתו (טרנסיות יצטרכו להתחרות עם גברים) וזה מעולה שעשו את זה
מבחינה פיזיולוגית יש להן את הכוח והיכולות של גברים
עובדתית הייתה טרנסית אחת שהייתה מדורגת במקום מאוד מאוד נמוך אצל הגברים אבל הייתה מקום ראשון אצל הנשים
זה יתרון לא הוגן
למרות שלא מבינה למה בזה מתעסקים במקום בכלכלה הדפוקה
אם אתה מדבר על הספורט וזה אז תנסה להפעיל את המוח רגע תחשוב בהיגיון זה נראה לך הגיוני שגבר שהפך לאישה ישתתף בתחרויות של נשים? כי כולם יודעים הרי שגברים ונשים זה לא אותו דבר ושהם בנויים אחרת ושלגברים יש יותר טסטוסטרון מה שהופך אותם לחזקים יותר מלידה ככה שלטרנסית יש הרבה יותר פור משאר הנשים ככה שזה לא הוגן. בתחרויות ספורט זה הכל עניין של פיזיות אף אחד לא שם ז#ן על איך אתה מגדיר את עצמך וטוב שכך אם יש לך גוף גברי תשתתף בתחרויות של גברים וכנל לנשים ככה זה הכי הוגן וככה צריך
וואיי בפעם המיליון בספורט הם עושים את זה פייר ונותנים לאנשים עם אותו מין ביולוגי להתחרות נראה לכם באמת הם משלבים אותם נו באמת
אם בכוונה ל; מונעים מגבר שמזדהה כאישה להתמודד בתחרויות נשים - צעד מבורך.
שהרי גבר, בעל יותר כרומוזומים y וטוטסטרון, מה שנותן לו את האפשרות לפתח שרירים ומהירות ביתר קלות מבנות מה שגורם ליתרון צא הוגן בתחרויות נגד בנות.
זה כמו שאני אשים ידיים ורגליים רובטיות בתחרות, ואנצח. זו רמאות.
שהרי גבר, בעל יותר כרומוזומים y וטוטסטרון, מה שנותן לו את האפשרות לפתח שרירים ומהירות ביתר קלות מבנות מה שגורם ליתרון צא הוגן בתחרויות נגד בנות.
זה כמו שאני אשים ידיים ורגליים רובטיות בתחרות, ואנצח. זו רמאות.
זה לא התחילו, זה ככה כבר שנים
מכיר המון טרנסים שעברו לstates אחרים מחשש לביטחון ולחופש שלהם
נוראי
שמח שאני לא גר שם
מכיר המון טרנסים שעברו לstates אחרים מחשש לביטחון ולחופש שלהם
נוראי
שמח שאני לא גר שם
גל תורן
עובדתית כן, תקרא על וויליאם (ליה) תומאס, גבר עם פאה שהחליט שבא לו לנצח קצת תחרויות.
עובדתית כן, תקרא על וויליאם (ליה) תומאס, גבר עם פאה שהחליט שבא לו לנצח קצת תחרויות.
נדיר
כל אחד נולד עם המין שלו לא כדי לעשות ניתוחים ולהחליף אותו
כל אחד נולד עם המין שלו לא כדי לעשות ניתוחים ולהחליף אותו
^^ אז זה היה תחרות מטומטמת מה אני אגיד לך, באולימפיאדה זה לא ככה
ספציפית לגבי ספורט-לנשים טרנסיות אין ייתרון בספורט, כי לא נותנים לנשים טרנסיות להתחרות לפני שהן על הורמונים הרבה זמן, מה שמוריד את הטסטוסטרון ומשנה את מבנה השריר משמעותית, ונותנים להן להתחרות רק עם נשים שהן בגובה ובמשקל שלהן. אתם מעדיפים שגברים טרנסים יתחרו מול נשים? גברים טרנסים מזריקים טסטוסטרון, לפי ההגיון שלכם-אנחנו צריכים להתחרות מול נשים, כי יש לנו "מבנה גוף נשי"
מדהים
גל תורן
היא התחרתה בncaa
היא התחרתה בncaa
helen rose
אז בוא תסביר איך וויליאם תומאס הגיע ממקום 400+ בעולם למקום ראשון רק בזה שהוא חבש פאה?
מדובר בסופר פאה? יש בה כוחות?
אז בוא תסביר איך וויליאם תומאס הגיע ממקום 400+ בעולם למקום ראשון רק בזה שהוא חבש פאה?
מדובר בסופר פאה? יש בה כוחות?
לא פוגע בי אישית אבל זה מפגר שכל אחד יעשה מה שבא לו
ליה תומס ניצחה בתחרות כי היא מוכשרת. אם להסתכל סטטיסטית, נשים טרנסיות לא מנצחות בתחרויות נגד נשים סיס, ומחקרים מראים שאין להן יתרון ביולוגי. עובדה שיש לך רק דוגמא אחת של אישה טרנסית שניצחה. ואפילו לא הצגתם אותה בספורט הנכון. היא לא מרימת משקולות, היא שחיינית. אגב, לליה תומאס לא היה יתרון ביולוגי, היא עברה את כל הבדיקות לפני התחרויות שהיא התחרתה בהן. היא פשוט ספורטאית טובה שהשקיעה מאמצים, שבמקרה גם טרנסית.
מחקר על האם לנשים טרנסיות יש יתרון בספורט:
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/pmc8944319/
כתבה שמדברת על ליה תומאס ספציפית
https://www.forbes.com/sites/susanmshaw/2024/02/04/transgender-swimmer-lia-thomas-body-is-not-the-problem/
מחקר על האם לנשים טרנסיות יש יתרון בספורט:
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/pmc8944319/
כתבה שמדברת על ליה תומאס ספציפית
https://www.forbes.com/sites/susanmshaw/2024/02/04/transgender-swimmer-lia-thomas-body-is-not-the-problem/
חוץ מזה שאף בן אדם לא יעשה התאמה מגדרית כדי לנצח בתחרויות. אתם יודעים כמה טרנסג'נדרים נרצחים, נזרקים מהבית, מופלים, מותקפים מינית, נאנסים, מותקפים פיזית, חוטפים איומים על חייהם, ועוד, כל שנה? אני אישית עברתי את כל הדברים שציינתי פה. חוץ מזה שאם בן אדם שהוא לא טרנס יעשה התאמה מגדרית הוא יפתח דיספוריה מגדרית.
אתה מוזמן לשלוח כמה כתבות שתרצה, אבל לקפוץ ממקום 400 למקום ראשון זה או כי בפאה יש mk או כי זה גבר. אחד משניים.
הומואים ולסביות הם נורמלים.
טראנסים הם חולי נפש ולא נורמלים בשום צורה
אז אני ממש בעד
טראנסים הם חולי נפש ולא נורמלים בשום צורה
אז אני ממש בעד
^זה בסדר ככה אמרו פעם גם על הומואים אז אני אופטימי
אנונימי
הלן
רק שתבין, כל השיאים של וויליאם אחרי ההתאמה מגדרית רק נחלשו והוא עדיין היה מקום ראשון אצל הנשים בפער.
איך זה הגיוני בדיוק?
רק שתבין, כל השיאים של וויליאם אחרי ההתאמה מגדרית רק נחלשו והוא עדיין היה מקום ראשון אצל הנשים בפער.
איך זה הגיוני בדיוק?
אני מתלבט אם פותח השאלה סוכן איראני
אנונימי
היא לא "לובשת פאה", היא עברה התאמה מגדרית שכוללת הורמונים וניתוחים. אני רואה שרמת ההיכרות שלך עם המקרה זה נטו dog whistles ששמעת במדיה ולא באמת בדקת וחקרת.
וזה הגיוני שהשיאים שלה נחלשו, כי היא על אסטרוגן, וזה מאוד משפיע על מבנה הגוף. השיאים שלה גבוהים כי, הפלא ופלא, טרנסים וטרנסיות יכולים להיות ספורטאים טובים.
בכל מקרה, זה לא החוקים היחידים שמחוקקים עכשיו בארהב. הרבה מדינות בארהב רוצות להוציא התאמה מגדרית וחוקים נגד אפליה מחוץ לחוק, ולשנות את ההגדרות שלהם לפשעי שינאה.
וזה הגיוני שהשיאים שלה נחלשו, כי היא על אסטרוגן, וזה מאוד משפיע על מבנה הגוף. השיאים שלה גבוהים כי, הפלא ופלא, טרנסים וטרנסיות יכולים להיות ספורטאים טובים.
בכל מקרה, זה לא החוקים היחידים שמחוקקים עכשיו בארהב. הרבה מדינות בארהב רוצות להוציא התאמה מגדרית וחוקים נגד אפליה מחוץ לחוק, ולשנות את ההגדרות שלהם לפשעי שינאה.
^^ השיאים שלו לא גבוהים!!! אם הוא לא היה עובר לנשים מי היה מכיר אותן בכלל?
אני תומכת בקהילה ועדיין חושבת שזה לא הגיוני לתת לטראנסגנדרית להשתתף במקצים של נשים בספורט. הגוף פשוט לא בנוי אותו הדבר.
או שיתנו להן לפתוח מקצים מיוחדים או שישתתפו במקצים של המין איתו הן נולדו.
יש המון טראנסגנדרים שמאמינים בזה גם. זה פשוט לא הוגן לשים נשים (שנולדו כנקבות) עם נשים שנולדו כזכרים. הביולוגיה לא משתנה אחרי שלוקחים כדורים או עושים ניתוח.
או שיתנו להן לפתוח מקצים מיוחדים או שישתתפו במקצים של המין איתו הן נולדו.
יש המון טראנסגנדרים שמאמינים בזה גם. זה פשוט לא הוגן לשים נשים (שנולדו כנקבות) עם נשים שנולדו כזכרים. הביולוגיה לא משתנה אחרי שלוקחים כדורים או עושים ניתוח.
אנשים, תנו לאנשים לעשות מה שבא להם כל עוד זה לא פוגע לאחרים, מה בכלל אכפת לכם מה המגדר שלהם? אוקי, אז לחלקכם זה מוזר, (במיוחד אלה שהם כמה אנשים) אבל למי באמת אכפת? שיעשו מה שטוב להם..
היא לא עברה לספורט נשים כי היא רצתה לנצח בתחרויות, אתה יודע
היא עברה לנשים כי היא אישה טרנסית ולהתחרות מול גברים ייתן להם ייתרון לא הוגן (ויעשה לה דיספוריה מגדרית על הדרך).
אתה יודע כמה שנאה היא חטפה? כמה השפלות? כמה אפליות? אתה חושב שזה קל, להיות טרנס?
היא עברה לנשים כי היא אישה טרנסית ולהתחרות מול גברים ייתן להם ייתרון לא הוגן (ויעשה לה דיספוריה מגדרית על הדרך).
אתה יודע כמה שנאה היא חטפה? כמה השפלות? כמה אפליות? אתה חושב שזה קל, להיות טרנס?
יופי.
אין בעיה להיות הומו או לסבית וזהו כל השאר טרלול מוחלט הזייה
אין בעיה להיות הומו או לסבית וזהו כל השאר טרלול מוחלט הזייה
lale1, מחקרים מראים שלנשים טרנסיות אין ייתרון בספורט, שלחתי מחקר כזה למעלה
הן לוקחות הורמונים ומתחרות מול אנשים בגובה ובמשקל שלהן. הורמונים מורידים משמעותית את כמות הטסטוסטרון ומשנים משמעותית את מסת השריר.
הן לוקחות הורמונים ומתחרות מול אנשים בגובה ובמשקל שלהן. הורמונים מורידים משמעותית את כמות הטסטוסטרון ומשנים משמעותית את מסת השריר.
הלן
איך להתחרות מול גברים יתן להם יתרון לא הוגן בדיוק...?
והוא חד משמעית עבר בשביל לנצח. שנאה והשפלות זה חלק מהתהליך והוא ידע את זה.
איך להתחרות מול גברים יתן להם יתרון לא הוגן בדיוק...?
והוא חד משמעית עבר בשביל לנצח. שנאה והשפלות זה חלק מהתהליך והוא ידע את זה.
שזה מצוין ואף מעולה.
השמאל הפרוגרסיבי רדיקאלי בחו"ל חייב להתרסן ויפה שעה אחת קודם.
השמאל הפרוגרסיבי רדיקאלי בחו"ל חייב להתרסן ויפה שעה אחת קודם.
על סמך מה אתה יודע שהיא עשתה התאמה מגדרית כדי לנצח? כי פעם אחרונה שבדקתי, לא נותנים לעבור התאמה מגדרית בארהב בלי אבחון של דיספוריה מגדרית.
וזה ייתן יתרון לא הוגן כי לנשים טרנסיות שלוקחות הורמונים יורד משמעותית הטסטוסטרון ומשתנה משמעותית מבנה השריר. לנשים סיסג'נדריות יש יותר טסטוסטרון מנשים טרנסיות שלוקחות הורמונים.
וזה ייתן יתרון לא הוגן כי לנשים טרנסיות שלוקחות הורמונים יורד משמעותית הטסטוסטרון ומשתנה משמעותית מבנה השריר. לנשים סיסג'נדריות יש יותר טסטוסטרון מנשים טרנסיות שלוקחות הורמונים.
אתה בעצמך אמרת שהשיאים שלה ירדו. למה אתה חושב שהם ירדו?
אפילו עם הירידה הזאת (אולי ירידה בכושר? עבר את השיא? לא הרגיש תחרותיות וזה שחק אותו?) הוא עדיין יותר טוב מכולן יחד, אבל מול גברים הוא לוזר.
תסביר את זה.
תסביר את זה.
זה אותו השמאל הפרוגרסיבי שמתכנן להכיר במדינה פלסטינית שעתיים לפני סיום כהונת ביידן
אנונימי
בעיה של הטראנסים שהם בחרו להיות טראנסים מוצדק לגמרי
אנונימית
בעז"ה בקרוב גם אצלינו בארץ
סוף סוף קיבלו קצת שכל
סוף סוף קיבלו קצת שכל
טוב שהתחילו סוף סוף הגיע הזמן
אנונימית
טרנספוביה היא לא גזענות קודם כל, זה דברים שונים, גזענות זה על רקע של צבע עור או מוצא
דבר שני לא הוכח מחקרית שלטראנסיות אחרי ניתוחים יש יתרון משמעותי בספורט נשים, ועובדה שיש גם טראנסים גברים שרוצים להתחרות עם גברים, זה לא בגלל שהם אוהבים להפסיד, אלא בגלל שהם גברים
דבר שני לא הוכח מחקרית שלטראנסיות אחרי ניתוחים יש יתרון משמעותי בספורט נשים, ועובדה שיש גם טראנסים גברים שרוצים להתחרות עם גברים, זה לא בגלל שהם אוהבים להפסיד, אלא בגלל שהם גברים
אווטאר פלויד-ההסבר הוא נורא פשוט. ככל שמתמודדים עם פחות דיספוריה מגדרית, ככה יש יותר כוחות נפשיים לעשות דברים כמו להשקיע בתחביבים. שוב, אתה טוען שלנשים טרנסיות יש יתרון לא הוגן בספורט, אבל מסוגל להביא רק דוגמא אחת של טרנסית שניצחה בתחרויות.
אנונימית, אנחנו לא בוחרים להיות טרנסים. אנחנו בוחרים לעבור את התהליך, אבל לרובנו זה עניין של חיים ומוות.
אנונימית, אנחנו לא בוחרים להיות טרנסים. אנחנו בוחרים לעבור את התהליך, אבל לרובנו זה עניין של חיים ומוות.
כל הכבוד להם, ככל שיותר חוקים כאלה ככה יותר טוב. צריך אותם גם פה בארץ.
אנונימי
הלן
1. גווין (לורל) האברד - קיבל מדליית זהב בהרמת משקולות במקצה לנשים.
2. קרייג (ססה) טפלר - זכה בתחרות שחייה לנשים
3. וורוניקה אייבי - זכה בתחרות אופניים לנשים.
1. גווין (לורל) האברד - קיבל מדליית זהב בהרמת משקולות במקצה לנשים.
2. קרייג (ססה) טפלר - זכה בתחרות שחייה לנשים
3. וורוניקה אייבי - זכה בתחרות אופניים לנשים.
מעולה
אז 4 נשים טרנסיות זכו... וואוו. זה אפילו לא אחוז אחד מכל הנשים הטרנסיות שמתחרות בספורט, ואגב הרבה מהן מפסידות.
^ גם אם אני אתחרה בתחרויות נשים אני אפסיד...
זה שאני גבר זה לא ניצחון אוטומטי, אבל זה בהחלט יתרון רציני.
זה שאני גבר זה לא ניצחון אוטומטי, אבל זה בהחלט יתרון רציני.
והטיעון שלך לוקה בכשל לוגי חמור, השאלה היא לא כמה גברים עם פאה מתחרים, השאלה היא כמה אחוזים הם מכלל המשתתפים בתחרויות לנשים, ואז לדעת האם הגיוני בכלל ש4 מהם יזכו
מתמטיקה כרגיל סתם ילד מסכן שלא מבין כלום מהחיים שלו
אנונימי
הומופובי מאוד דוחה מיושן
איזה חוקים???
איזה חוקים???
לעומתך, נשים טרנסיות שמתחרות בתחורויות הן ספורטאיות מקצועיות. ושוב, להיות טרנסית זה לא להיות גבר עם פאה, לא נותנים לנשים טרנסיות שהן לא על הורמונים ועוברות בדיקות רפואיות לוודא שההורמונים משפיעים להתחרות.
וכן, הגיוני ש4 נשים טרנסיות יזכו. זה לא מספר הזוי. זה כמו שתסתכל על אחוז היהודים בעולם ותסתכל כמה מהם מצליחים, זה לא כי הם יהודים או בגלל האילומינטי.
וכן, הגיוני ש4 נשים טרנסיות יזכו. זה לא מספר הזוי. זה כמו שתסתכל על אחוז היהודים בעולם ותסתכל כמה מהם מצליחים, זה לא כי הם יהודים או בגלל האילומינטי.
אגב, חוקים טרנספוביים ודעות טרנספוביות פוגעים גם בנשים סיסג'נדריות שמאשימים אותן בטרנסיות והן לא טרנסיות. כמות הנשים שהותקפו, סתם לדוגמא, על ידי המדיה בהאשמות שהן טרנסיות בסתר גבוהה מידי, וכך גם בשירותים ציבוריים, בבתי ספר, במקומות עבודה, ועוד. החרדה הזאת מנשים טרנסיות פוגעת בכל הנשים.
^^ גברים עם פאה מהווים 0.008% מהמשתתפים בתחרויות נשים אבל עדיין זכו ב900 מדליות לפי צאט גיפיטי.
והדוגמה של יהודים היא בהחלט מעניינת, יש סיבה היסטורית שיהודים מצליחים יותר מאחרים.
יהודים בכל הדורות שמו דגש על חינוך ולימוד, ולכן היהודים חכמים ומצליחים יותר.
אם אין הבדל בין גברים עם פאה לנשים, למה הפער הזה כ"כ גדול?
והדוגמה של יהודים היא בהחלט מעניינת, יש סיבה היסטורית שיהודים מצליחים יותר מאחרים.
יהודים בכל הדורות שמו דגש על חינוך ולימוד, ולכן היהודים חכמים ומצליחים יותר.
אם אין הבדל בין גברים עם פאה לנשים, למה הפער הזה כ"כ גדול?
כמה זה 900 מדליות באחוזים מכל המדליות שחולקו? וגם, מה המקור של צ'אט ג'יפיטי לזה? כי פעם אחרונה שבדקתי, צ'אט ג'יפיטי אוסף מידע מכל האינטרנט, גם ממקורות מידע לא אמינים
הגיוני
זה על אחוז הטרנסים בתחרויות
ליטרלי כתוב שם בכותרת שנשים טרנסיות הן לא מכשול לנשים בספורט מקצועי לול
ממש לא טוב, הם בני אדם כמונו. שכל אחד יעשה את הבחירות שלו עם עצמו כל עוד הוא לא פוגע באנשים אחרים, למנוע מהם דברים אפילו אם זה דברים מינימלים זה עדיין נורא. להיות גיי זה שונה משאתם חושבים (ולא, אני לא גיי) זה לאזור אומץ להודות בפני ההורים שלכם בדבר הזה, בפני החברים שלכם, ולהתמודד עם ההייט.
דעתי באופן כללי - הכל טוב ויפה בנושא הזה עד שזה מגיע לאיפור ושמלות ולבוש כי זה ממש דפוק, פשוט להיות גיי אבל לא להתנהג כאישה
דעתי באופן כללי - הכל טוב ויפה בנושא הזה עד שזה מגיע לאיפור ושמלות ולבוש כי זה ממש דפוק, פשוט להיות גיי אבל לא להתנהג כאישה
הלן
מה אכפת לי מהפרשנות שלהם תקרא את הנתונים
מה אכפת לי מהפרשנות שלהם תקרא את הנתונים
זה ממש מכעיס!!!
צריך פשוט לקבל את כולם וזהו
צריך פשוט לקבל את כולם וזהו
אבל ההורמונים ומסת השריר משתנים
הסטטיסטיקות שהבאת לא מדברות על נשים טרנסיות
הורמונים מורידים טסטוסטרון לרמה יותר נמוכה משל נשים סיסג'נדריות ומשנות משמעותית את מסת השריר
מחקרים שנשלחו כאן גם אומרים שוב ושוב חד משמעית שלנשים טרנסיות אין יתרון בספורט
הסטטיסטיקות שהבאת לא מדברות על נשים טרנסיות
הורמונים מורידים טסטוסטרון לרמה יותר נמוכה משל נשים סיסג'נדריות ומשנות משמעותית את מסת השריר
מחקרים שנשלחו כאן גם אומרים שוב ושוב חד משמעית שלנשים טרנסיות אין יתרון בספורט
אווטאר פלויד, כתוב שם רק כמה אחוז מהמתחרים הן נשים טרנסיות, לא כתוב שם כמה מהן מנצחות או כמה אחוז מהניצחונות הם של נשים טרנסיות.
^ נכון אני מנסה לשלוח את האחוז המנצחות יש לי באג
אז תשלח, מחכה
נהדר
^^ שלחתי בפרטי אני לא מצליח כאן
שלחת לי כתבה בניו יורק טיימס, שזה עיתון שידוע בטרנספוביה שלו ובכתבות עם מידע לא נכון, לעומת הדברים שנשלחו מקודם-מקורות מידע מהרווארד, ממכונות מחקר, ממרכזי סטטיסטיקה... וגם שם לא כתוב כמה אחוז מהמדליות נשים טרנסיות זכו בהן.
מובן לגמרי
באיזה עולם זה הגיוני שאישה טרנסית תשתתף בתחרות פיזית עם אישה ביולוגית? מטומטם בעיניי
באיזה עולם זה הגיוני שאישה טרנסית תשתתף בתחרות פיזית עם אישה ביולוגית? מטומטם בעיניי
מה התחילו לחוקק?
^^^ ניו יורק טיימס טרנספובי? זה סוג של בדיחה?
זה זוועתי בעיניי
הם ידועים בטרנספוביה שלהם
ליטרלי תקרא את הכתבה
מצויין שיעשו את זה גם בארץ סתם כאב ראש מיותר (:
רגע מדובר על המגדר? או המוזיקה?
חוק חשוב העולם שלנו מדרדר וטוב שעוצרים את זה.
מדובר על אנשים^^
מה?
איפה
מה
קישור
איפה
מה
קישור
צריך לעשות את זה בכל העולם
^חד משעמית
אנונימי
מה לעזאזל
מה דפוק אצלם
מה דפוק אצלם
אנונימי
כל הקטע של ההומואים והטראנסים הגיעה לישראל מהשפעה של ארצות הברית אסור לתת לגועל הזה יד ולממן להם ניתוחים לשינויי מין
טרנסים ובכללי הקהילה הגאה היו קיימים אלפי שנים, הרבה לפני ההקמה של ארצות הברית, ומוזכרים גם בתנ"ך (למה שיהיה איסור על משכב זכר אם אין משכב זכר?). בהרבה תרבויות ודתות כמו הmahu בהוואי וtwo spirit אצל ילידים אמריקאיים החשיבו אנשים על הקשת הטרנסית כקדושים, ובתרבויות כמו יוון העתיקה אפילו אלים גברים יצאו עם גברים אחרים, אפילו מלך האלים, זאוס.
שאלת שאלה, אז תכבד דעות של אחרים ותקשיב
אין לי שום בעיה עם טראנסים וזה לא חוק נגדם, פשוט הם נולדו עם יותר או פחות כוח וזה לא הוגן נגד זכר/נקבה מלידה, זה גם בשבילם.
אין לי שום בעיה עם טראנסים וזה לא חוק נגדם, פשוט הם נולדו עם יותר או פחות כוח וזה לא הוגן נגד זכר/נקבה מלידה, זה גם בשבילם.
וארהב לא מממנים ניתוחים לשינוי מין, אגב
זה לא הזכויות שמדברים עליהן
לפעמים, לעיתים נדירות מאוד, ניתוחים ממומנים על ידי ביטוחי בריאות, שיש רק לאנשים מעטים בארהב.
זה לא הזכויות שמדברים עליהן
לפעמים, לעיתים נדירות מאוד, ניתוחים ממומנים על ידי ביטוחי בריאות, שיש רק לאנשים מעטים בארהב.
טוב זה לא כזה נורא
טוב נו זאת טליה, זה לא הזכות היחידה שלוקחים, מנסים לאסור התאמה מגדרית, לבטל חוקים נגד אפליה, ולשנות את ההגדרה של פשעי שנאה
בנוסף, בפעם המיליארד, מחקרים וסטטיסטיקות מראים לשנשים טרנסיות אין ייתרון בספורט.
בנוסף, בפעם המיליארד, מחקרים וסטטיסטיקות מראים לשנשים טרנסיות אין ייתרון בספורט.
אם לחוקק דברים זה אומר מה שקשור לתחרויות אז הגיוני
זכר עם מבנה גוף של זכר והוא עכשיו טרנסית
למה שישימו אותו בתחרות עם נקבות שיש להן מבנה גוף של נקבות
ביולוגית יש לו יתרון עליהן וזה הופך את התחרות לחסרת משמעות ולא הוגנת
זכר עם מבנה גוף של זכר והוא עכשיו טרנסית
למה שישימו אותו בתחרות עם נקבות שיש להן מבנה גוף של נקבות
ביולוגית יש לו יתרון עליהן וזה הופך את התחרות לחסרת משמעות ולא הוגנת
בהחלט ממנים ניתוחים שלהם
אני מרגיש כאילו אנשים פה פשוט מתעלמים מכל מקורות המידע שהבאתי ומכל העובדות המדעיות שהצגתי כדי להגיד אותו דבר לא מבוסס שוב ושוב/:
הרוזן דרקולו, ארהב לא מממנים אפילו אינסולין לחולי סוכרת, מאיפה הבאת שהם מממנים ניתוחים להתאמה מגדרית?
^^ כנראה לא קוראים
זה קשה לעבור על כל ה150 תשובות פה
זה קשה לעבור על כל ה150 תשובות פה
helenorse
יש להן יתרון, יש להן גוף שונה עם מבנה של גוף זכר, זה שהן מגדירות את עצמן כנקבה וגם אם הן עשו ניתוחים זה לא משנה את מבנה הגוף שלהן, יש להן יותר כוח וזה לא פייר כלפי נשים מלידה, חוץ מזה שהוא שאל על החוק בתחרויות ספורט ולא על חוקים בעד אפליה וכו'
יש להן יתרון, יש להן גוף שונה עם מבנה של גוף זכר, זה שהן מגדירות את עצמן כנקבה וגם אם הן עשו ניתוחים זה לא משנה את מבנה הגוף שלהן, יש להן יותר כוח וזה לא פייר כלפי נשים מלידה, חוץ מזה שהוא שאל על החוק בתחרויות ספורט ולא על חוקים בעד אפליה וכו'
סוף סוף
אסור לעודד את הדבר הזה בכלל.
טוב נו זאת טליה, נשים טרנסיות מתחרות בגובה ובמשקל שלהן, ולוקחות אסטרוגן שמוריד את הטסטוסטרון ל0 או כמעט 0 ומשנה משמעותית את מבנה השריר.
עאלק סטטיסטיקות
ושואל השאלה שאל על כל החוקים החדשים בארהב נגד טרנסים
אני הבאתי סטטיסטיקות ומחקרים ממכוני מחקר, יכול להביא שוב
מי אמר שכולן לוקחות אסטרוגן?
כי לא נותנים לנשים טרנסיות שלא היו על הורמונים לפחות שנה להתחרות מול נשים
טוב שעשו את זה. אני לגמרי מבינה אותם.
לאישה טרנסית עדיין שנאר קצת המבנה כוף והחוזק וכול זה שיש לגברים ככה שזה לא יהיה הוגן כלפי המתחרות האחרות
וגם הפוך, מה שאומר שזה לא הוגן שגבר טרנס יתחרה מול גברים רגילים כי יש להם יתרון בניגוד אליו
לאישה טרנסית עדיין שנאר קצת המבנה כוף והחוזק וכול זה שיש לגברים ככה שזה לא יהיה הוגן כלפי המתחרות האחרות
וגם הפוך, מה שאומר שזה לא הוגן שגבר טרנס יתחרה מול גברים רגילים כי יש להם יתרון בניגוד אליו
אז אולי זה באמת לא תקין
אני לא חושבת שזה טוב
הנה סטטיסטיקות ומחקרים שונים שמדברים על זה שלנשים טרנסיות אין יתרון בספורט תחרותי מול נשים
הרווארד:
https://www.thecrimson.com/article/2024/4/16/editorial-obstacles-trans-womens-sports/
ספריית המחקרים הרפואיים הלאומית של ארהב:
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/pmc8944319/
הרווארד:
https://www.thecrimson.com/article/2024/4/16/editorial-obstacles-trans-womens-sports/
ספריית המחקרים הרפואיים הלאומית של ארהב:
https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/pmc8944319/
דעתי היא שזה מעולה, והחלטה מאוד טובה
רציני שזה מעניין לי את התנוך באוזן שמאל מה אכפת לי מהטראנסים בארצות הברית
שזה קורה מאוחר מידי
הטיפול היחיד שמוכח לעזור לאנשים בדיספוריה מגדרית אחרי שנים של מחקר זה התאמה מגדרית וסביבה מקבלת
שהאמריקאים עושים את זה רק כי זה טרנד.
סתם במקרה יצא שהטרנד הזה חכם והגיוני
סתם במקרה יצא שהטרנד הזה חכם והגיוני
אנונימי
להיות טרנס זה לא טרנד
כמות האנשים שיוצאים מהארון עלתה כי כבר לא מוציאים אותנו להורג על זה ברוב המדינות, אז אנשים לא פוחדים עד כדי כך לצאת מהארון.
אנחנו עדיין אחוז מאוד נמוך מהאוכלוסיה.
כמות האנשים שיוצאים מהארון עלתה כי כבר לא מוציאים אותנו להורג על זה ברוב המדינות, אז אנשים לא פוחדים עד כדי כך לצאת מהארון.
אנחנו עדיין אחוז מאוד נמוך מהאוכלוסיה.
ראיתי שבתגובות דיברו על מה שהיה עם האלג'יראית אז צירפתי סרטון של דני שממה שאני זוכרת (ראיתי אותו מזמן) הסביר לא רע את הסיטואציה
קישורים מצורפים:
עזוב, אם אתה חושב שאתה נדפקת, דמיין אותנו הת'ריאנס. אם ההורים שלי אי פעם יגלו שאני ת'ריאנית אני או מסולקת מהבית או הולכת לאשפוז בבית משוגעים.
אתם כולה מקבלים קצת שנאה.. לפחות לכם יתנו לחיות בבית כנראה..
אתם כולה מקבלים קצת שנאה.. לפחות לכם יתנו לחיות בבית כנראה..
קצת שנאה??? יותר מ300 אנשים על הקשת הטרנסית נרצחים כל שנה!!!
והנה הסטטיסטיקות על אנשים טרנסים חסרי בית
https://endhomelessness.org/resource/transgender-homeless-adults-unsheltered-homelessness-what-the-data-tell-us/
והנה הסטטיסטיקות על אנשים טרנסים חסרי בית
https://endhomelessness.org/resource/transgender-homeless-adults-unsheltered-homelessness-what-the-data-tell-us/
בתור טראנסית, לא היה צריך לתת להם להשתתף בכלל כי זה מן הסתם לא פייר אבל התגובות כאן פשוט הדבר הכי חסר מידע שראיתי.
סתם שתדעו טראנסיות לוקחות בלוקרים והורמונים שאם אתם לא יודעים זה מפחית את כמות הטסטוסטרון בגוף בצורה משמעותית ויש להן כמעט מספיק אסטרוגן כמו אצל אישה ביולוגית, ואחרי ניתוח תחתון זה עוד יותר מפחית את כמות הטסטוסטרון אז אל תשתמשו בזה כסיבה.
ואם אתם אתם חושבים שגבר שעשה שינוי מין לאישה עדיין חושב כמו גבר אתם טועים אם זה פייז של ילדי סנטר בבילבול אז מן הסתם אבל אם זה אישה טראנסית שהיא טראנסית כבר המון זמן ועברה תהליך ארוך בשביל לקבל הורמונים והמון כסף על ניתוחים ועוד דברים אז זה ברור שהן חושבות כמו אישה כי הן נשים, פשוט לא ביולוגיות, נשים טראנסיות.
אם אתם הולכים לעשות הייט לפחות תדעו קצת על מה אתם עושים, רוב הטראנסים עוברים הרבה יותר ממה שאתם חושבים ואם אתם חושבים שזה מרצון אז תקראו על דיספוריה מגדרית, ולפני שתגידו, לא זה לא מחלה נפשית.
אני לא הולכת לריב פה עם אנשים בתגובות ואני יודעת שאני אקבל פה מינוסים כי יש אנשים שלא כיף להם לשמוע קצת עובדות אבל אולי במקום להפיץ שנאת חינם כלפי אנשים שבכלל לא מפריעים לכם ביוםיום תסתכלו קצת במראה ותשקלו תמילים שלכם מאחורי המסך, אם אתם עדיין ילדים בתיכון לא ציפיתי למשהו אחר אבל אם אתם אנשים אחרי צבא תתבגרו קצת, יש אנשים שרק רוצים לחיות את החיים שלהם בשקט.
סתם שתדעו טראנסיות לוקחות בלוקרים והורמונים שאם אתם לא יודעים זה מפחית את כמות הטסטוסטרון בגוף בצורה משמעותית ויש להן כמעט מספיק אסטרוגן כמו אצל אישה ביולוגית, ואחרי ניתוח תחתון זה עוד יותר מפחית את כמות הטסטוסטרון אז אל תשתמשו בזה כסיבה.
ואם אתם אתם חושבים שגבר שעשה שינוי מין לאישה עדיין חושב כמו גבר אתם טועים אם זה פייז של ילדי סנטר בבילבול אז מן הסתם אבל אם זה אישה טראנסית שהיא טראנסית כבר המון זמן ועברה תהליך ארוך בשביל לקבל הורמונים והמון כסף על ניתוחים ועוד דברים אז זה ברור שהן חושבות כמו אישה כי הן נשים, פשוט לא ביולוגיות, נשים טראנסיות.
אם אתם הולכים לעשות הייט לפחות תדעו קצת על מה אתם עושים, רוב הטראנסים עוברים הרבה יותר ממה שאתם חושבים ואם אתם חושבים שזה מרצון אז תקראו על דיספוריה מגדרית, ולפני שתגידו, לא זה לא מחלה נפשית.
אני לא הולכת לריב פה עם אנשים בתגובות ואני יודעת שאני אקבל פה מינוסים כי יש אנשים שלא כיף להם לשמוע קצת עובדות אבל אולי במקום להפיץ שנאת חינם כלפי אנשים שבכלל לא מפריעים לכם ביוםיום תסתכלו קצת במראה ותשקלו תמילים שלכם מאחורי המסך, אם אתם עדיין ילדים בתיכון לא ציפיתי למשהו אחר אבל אם אתם אנשים אחרי צבא תתבגרו קצת, יש אנשים שרק רוצים לחיות את החיים שלהם בשקט.
אנונימית
תנו לאנשים לחיות את החיים שלהם ותפסיקו לדחוף את האף. תודה רבה.
אוקיי מה לגבי זה :
במעבדה מפוצצים טיל ליד שתי חדרים אחד ממד ואחד חדר רגיל
אחד המדענים אומר רגע זה לא הוגן לממד יש יתרון הוא חזק יותר
המדען השני אומר לו לא משנה הוא משמש כחדר רגיל
שאלה למחשבה: העובדה שהממד משמש כחדר רגיל אומר שנעלם לו החסינות והיתרון?
ומה אם אגיד לכם שהממד זה בן שהפך לבת והחדר הרגיל הוא בת שנולדה כבת?
כמו מתמטיקה פונקציה משווים לפונקציה לא למשהו אחר
במעבדה מפוצצים טיל ליד שתי חדרים אחד ממד ואחד חדר רגיל
אחד המדענים אומר רגע זה לא הוגן לממד יש יתרון הוא חזק יותר
המדען השני אומר לו לא משנה הוא משמש כחדר רגיל
שאלה למחשבה: העובדה שהממד משמש כחדר רגיל אומר שנעלם לו החסינות והיתרון?
ומה אם אגיד לכם שהממד זה בן שהפך לבת והחדר הרגיל הוא בת שנולדה כבת?
כמו מתמטיקה פונקציה משווים לפונקציה לא למשהו אחר
נורא ומגעיל
^^שוב, מחקרים מראים שלנשים טרנסיות אין ייתרון בספורט. נותנים להן להתחרות רק אחרי בדיקות רפואיות, רק כשהן על הורמונים שחוסמים את הטסטוסטרון ומעלים את האסטרוגן, מה שמשפיע משמעותית על מבנה השריר, ורק בקבוצות של אותו גובה ומשקל.
בלונדה מגושמת
אבל מה עם משפציפ את החדר ומוציאים ממנו את המאפיינים של ממד הוא עדיין ממד?
אבל מה עם משפציפ את החדר ומוציאים ממנו את המאפיינים של ממד הוא עדיין ממד?
^ אבל מה אם רואים שהממד הזה עדיין נשאר שלם מול כל הטילים?
טוב והמשל הזה מתחיל להימאס עליי, מה אם רואים שטרנסים בתחרויות לנשים מנצחים פי כמה מגודלם באוכלוסייה, באופן שהוא לא פרופורציונלי?
טוב והמשל הזה מתחיל להימאס עליי, מה אם רואים שטרנסים בתחרויות לנשים מנצחים פי כמה מגודלם באוכלוסייה, באופן שהוא לא פרופורציונלי?
לא נראלי הבנתם אותי
לא אכפת לי שיהיו טרנסים
שיהיו בנים בנות שיהיו מקרר 4 דלתות באמת לא אכפת לי לא מתווכחת
אבל אי אפשר להשוות אותם למישהו שיש להם יתרון *טבעי* עליו
כולנו יודעים שכל הכדורים להורדת הטסטסטסטסט איך שלא אומרים את זה לא כולם לוקחים את זה
ולכן הכי פייר ליצור להם מקצה משלהם שבו כל אחד מתחרה מול מי שנולד כמוהו (לא כמו איך שהוא מזדהה אלא איך שהוא פיזית נולד לפני כל הטיפולים וזה)
לא אכפת לי שיהיו טרנסים
שיהיו בנים בנות שיהיו מקרר 4 דלתות באמת לא אכפת לי לא מתווכחת
אבל אי אפשר להשוות אותם למישהו שיש להם יתרון *טבעי* עליו
כולנו יודעים שכל הכדורים להורדת הטסטסטסטסט איך שלא אומרים את זה לא כולם לוקחים את זה
ולכן הכי פייר ליצור להם מקצה משלהם שבו כל אחד מתחרה מול מי שנולד כמוהו (לא כמו איך שהוא מזדהה אלא איך שהוא פיזית נולד לפני כל הטיפולים וזה)
אווטר
אז הם לא טרנסים.
בוא נתחיל אם זה
מה הופך גבר ליותר חזק מאישה?
התשובה היא
טסטוסטרון.
תבדוק אל תאמין לי בנית השריר זהה כמעט לחלוטין בין שני המינים פשוט גברים מתחילים עם יותר שריר בגלל הטסטוסטרון
ואם טרנסית מפסיקה את הטסטוסטרון ולוקחת כדורים של אסטרוגן כמות השריר אמורה להעלם
וגם תביא מקור שטרנסיות יותר מנצחות.
אז הם לא טרנסים.
בוא נתחיל אם זה
מה הופך גבר ליותר חזק מאישה?
התשובה היא
טסטוסטרון.
תבדוק אל תאמין לי בנית השריר זהה כמעט לחלוטין בין שני המינים פשוט גברים מתחילים עם יותר שריר בגלל הטסטוסטרון
ואם טרנסית מפסיקה את הטסטוסטרון ולוקחת כדורים של אסטרוגן כמות השריר אמורה להעלם
וגם תביא מקור שטרנסיות יותר מנצחות.
בלונדה
אז בשביל להשתתף חובה לקחת את זה מה לא ברור
אז בשביל להשתתף חובה לקחת את זה מה לא ברור
^^ תקראי על וויליאם (ליה) תומאס.
אווטר
יש בערך מאה ואחד אנשים כאלה
ואדם אחד לא אומר כלום
יש בערך מאה ואחד אנשים כאלה
ואדם אחד לא אומר כלום
^ ומה הסיכוי הסטטיסטי שהם יזכו?
עשיתי חישוב והם זוכים פי כמה מחלקם במתחרים, דבר שאינו הגיוני אם לא היה להם שום יתרון פיזי.
עשיתי חישוב והם זוכים פי כמה מחלקם במתחרים, דבר שאינו הגיוני אם לא היה להם שום יתרון פיזי.
תראה נתון ממשלתי או משהו
זה לא עוזר לי כשאתה אומר את זה
זה לא עוזר לי כשאתה אומר את זה
איו פשוט איו
אווטאר, אתה ליטרלי הבאת בריב שלנו בפרטי 3 נשים טרנסיות שזכו מאז 2022 וטוען שזה לא הגיוני סטטיסטית
בלונדה מגושרת, נשים טרנסיות חייבות להיות על הורמונים לפחות שנה כדי להשתתף בתחרויות, וזה לא הוגן לאסור על כל הנשים הטרנסיות לא להשתתף כי לחלק מהן אין עדיין מרשם או כסף להתחיל לקחת
מזעזע
זה לא נגד טראנסים זה בעד נשים. גברים ששמים פאה לא נשים..ואין להם שום זכות להיכנס לשירותים שלנו או להתחרות בספורט שלנו.
חיים שלי הורמונים לא הופכים אותך גנטית לאישה. ביולוגית תאהבו את זה או לא זה גבר. נקודה וגבר יותר חזק מאישה לא משנה כמה נרצה להתנגד לזה ככה זה ביולוגית לצערי. ולא ממש אכפת לי אם יש להפ כסף או לא ל"החליף" את המין שלהם זה לא אומר שהזכויות שלי הולכות לפח תודה
נקטר האלים זאת אישה לחתונה
אנונימי
^^הם כן ליטרלי כן
מה שמבדיצ בין זכר לאישה אלה הורמונים
מה שמבדיצ בין זכר לאישה אלה הורמונים
חחחחחחחחחחחח אני צורחתת דיי חייםשלי לכי לבית ספר זה כבר מוגזם באמת
למה מתייחסים ברצינות לחרא הזה?
להיות טראנס זה אשכרה בעיה נפשית
כמו שמישהו שמשוכנע שהוא חתול יש לו בעיות נפשיות
להיות טראנס זה אשכרה בעיה נפשית
כמו שמישהו שמשוכנע שהוא חתול יש לו בעיות נפשיות
אנונימי
מושלם מקסים מטריף סוף סוףף
nectar
רוצה ביולוגיה? לאנשים על הקשת הטרנסית יש את המוח של המגדר שלהם. אנחנו לא אומרים שהמין שלנו הוא זכר או נקבה, אנחנו אומרים שהמגדר שלנו הוא גבר או אישה (או אחר אבל זה כרגע פחות קשור)
רוצה ביולוגיה? לאנשים על הקשת הטרנסית יש את המוח של המגדר שלהם. אנחנו לא אומרים שהמין שלנו הוא זכר או נקבה, אנחנו אומרים שהמגדר שלנו הוא גבר או אישה (או אחר אבל זה כרגע פחות קשור)
^ יש לך הוכחה לזה? אגב אם זה היה נכון למה אין את זה אצל בעלי חיים?
הנה מחקר שמדבר על זה
ומי אמר שאין בעלי חיים כאלה? אנחנו לא יכולים לדעת, ארנב לא יכול לבוא אלינו ולהגיד "אני מרגישה ארנבת ומתמודדת עם דיספוריה"
ומי אמר שאין בעלי חיים כאלה? אנחנו לא יכולים לדעת, ארנב לא יכול לבוא אלינו ולהגיד "אני מרגישה ארנבת ומתמודדת עם דיספוריה"
קישורים מצורפים:
אבל אם זה היה משהו במוח היה אפשר לראות את זה גם אצל חיות.
אף אחד לא חקר מגדר מוחי של חיות, זה נטו זה
חקרו מגדר מוחי של בני אדם, זה מה שיש לנו נכון להיום
חקרו מגדר מוחי של בני אדם, זה מה שיש לנו נכון להיום
אווטאר
לא נכון הרבה דברים יש לנו שאי אפשר לראות במוח של חיות
לא נכון הרבה דברים יש לנו שאי אפשר לראות במוח של חיות
תודע בתבוסתך
תודה**
לגבי המחקר למה בדיוק אני אמור להאמין למסווג רב משתני הזה בדיוק?
לא מאמין סורי
לא מאמין סורי
מה הקשר תודה בתבוסתך זה לא נארוטו פה
אווטאר
אני הבטתי לך 30 מקורות שונים
גם לידיעתך יש סימנים למגדר בשבטים עתיקים שאינם קשורים למערב.
אני הבטתי לך 30 מקורות שונים
גם לידיעתך יש סימנים למגדר בשבטים עתיקים שאינם קשורים למערב.
חקרו עם קבוצות ביקורת, וזה לא מחקר אחד, זה מספר מחקרים שמראים אותו דבר
אתה בוחר לא להאמין כי תגובות שמתנגדות לדעה שלך הן לא נוחות, ואתה לא מסוגל להודות שאתה טועה, כי השנאה שלך יותר חשובה מעובדות
אתה בוחר לא להאמין כי תגובות שמתנגדות לדעה שלך הן לא נוחות, ואתה לא מסוגל להודות שאתה טועה, כי השנאה שלך יותר חשובה מעובדות
^ השבטים העתיקים האלה גם מאמינים שבני אדם יכולים להזדהות כחיות.
בתור אתאיסטית מאוד מוזר שאת מביאה אמונות מוזרות של שבטים עתיקים לול
בתור אתאיסטית מאוד מוזר שאת מביאה אמונות מוזרות של שבטים עתיקים לול
מה הקשר, למה המכשיר הזה אמין?
מה יגרום לי ללכת כמו פתי אחרי המחקר שמתבסס על דבר שאין לו אמינות?
מה יגרום לי ללכת כמו פתי אחרי המחקר שמתבסס על דבר שאין לו אמינות?
אווטאר
לא זה מראה שיש זיקות לזה בכל ההיסטוריה מה קשור דת?
זה היה ממש מערכת מגדרית שלהם והם היו בוחרים איך להגדיר את עצמם
לא זה מראה שיש זיקות לזה בכל ההיסטוריה מה קשור דת?
זה היה ממש מערכת מגדרית שלהם והם היו בוחרים איך להגדיר את עצמם
אתה שואל למה mri זה אמין? אתה רציני?
קראת את המשפט הראשון שכתבתי
אווטאר
קודם תקרא את המחקר אחר כך תדבר
קודם תקרא את המחקר אחר כך תדבר
בכל המחקר לא היה כתוב mri.
תגידי את קוראת מה שאת שולחת?? חחח
וחוץ מזה אם זה mri מה הבעיה לעשות את זה על חיות?
תגידי את קוראת מה שאת שולחת?? חחח
וחוץ מזה אם זה mri מה הבעיה לעשות את זה על חיות?
אווטאר
הברתי לך חיות זה לא גורם רלוונטי בגלל שאין להם מודעות
הברתי לך חיות זה לא גורם רלוונטי בגלל שאין להם מודעות
הבעיה היא כסף ומימון
אף אחד לא רוצה ולא משלם על מחקר כזה, אז לא חוקרים
ואיך אתה חושב שבדקו את המוח של אנשים טרנסים? דפקו על הגולגולת עם פטיש לשמוע את הצליל שיוצא?
אף אחד לא רוצה ולא משלם על מחקר כזה, אז לא חוקרים
ואיך אתה חושב שבדקו את המוח של אנשים טרנסים? דפקו על הגולגולת עם פטיש לשמוע את הצליל שיוצא?
אבל היא כתבה שהיה אפשר לראות את ההבדל בmri
תגידו אתם קוראים את מה שאני כותב אנשות??
תגידו אתם קוראים את מה שאני כותב אנשות??
ואני בן
chaotic
את לא רצינית....
לא קראת אפילו את התיאור של המחקר ששלחת? זה כבר עצוב
את לא רצינית....
לא קראת אפילו את התיאור של המחקר ששלחת? זה כבר עצוב
סבבה אוקיי
אני קראתי את המחקר הזה המון פעמים
תראה מה כתוב בתחתית הפסקה הראשונה:
keywords: brain, gender identity, machine learning, mri, sex classifier, transgender
תראה מה כתוב בתחתית הפסקה הראשונה:
keywords: brain, gender identity, machine learning, mri, sex classifier, transgender
יפה קראת את מילות המפתח.
צעד הבא תקרא את התוכן.
צעד הבא תקרא את התוכן.
אני קראתי את התוכן אלפי פעמים
אתה טוען שלא השתמשו בmri, הוכחתי לך אחרת
אני לא מבין על איזה חלק אתה מדבר
אתה טוען שלא השתמשו בmri, הוכחתי לך אחרת
אני לא מבין על איזה חלק אתה מדבר
שאלתי עכשיו את צ'אט ג'י פי טי
ויש מגדר אצל חיות!
וואלה:
https://ibb.co/btcytv9https://ibb.co/mbxnbgr
ויש מגדר אצל חיות!
וואלה:
https://ibb.co/btcytv9https://ibb.co/mbxnbgr
^^ בחלק של הabstract לא כתוב את המילה mri אפילו פעם אחת
^^ לא פותח לי כלום
ואיך זה אומר שלא השתמשו בmri? זה כמו שאני אצייר שמש, ולא אציין שהשתמשתי בטוש צהוב. זה אומר שהשמש כחולה?
https://ibb.co/mbxnbgr
^ מה
mri זה הדבר היחיד שאפשר להשתמש בו?
בmri משתמשים לדברים פיזיים, מגדר וכל הבולשיט הזה אמור להיות פסיכולוגי בכלל.
mri זה הדבר היחיד שאפשר להשתמש בו?
בmri משתמשים לדברים פיזיים, מגדר וכל הבולשיט הזה אמור להיות פסיכולוגי בכלל.
שוב, מצויין שם בציטוט שהבאתי שהשתמשו בmri
וזה כל הקטע של המחקר, להוכיח שמגדר זה לא פסיכולוגי אלא נוירולוגי
וזה כל הקטע של המחקר, להוכיח שמגדר זה לא פסיכולוגי אלא נוירולוגי
אווטאר
פסיכולוגי זה מה שקורה במוח
פסיכולוגי זה מה שקורה במוח
כלומר לכל דבר פסיכולוגי יש ביטוי במוח
לא לכל דבר פסיכולוגי, אבל להרבה מהם כן
chaotic
אשמח לציטוט
אשמח לציטוט
טוב כן
הנה עוד ציטוט שאומר שהם השתמשו בmri, למרות שכבר שלחתי אחד אחר:
the cisgender sampleselected from the international consortium for brain mapping (icbm) database (https://ida.loni.usc.edu/)was close in age and handedness and consisted of 24 males (45.9 13.7, 2369 years) and 24 females (46.2 14.0, 2373 years).
the cisgender sampleselected from the international consortium for brain mapping (icbm) database (https://ida.loni.usc.edu/)was close in age and handedness and consisted of 24 males (45.9 13.7, 2369 years) and 24 females (46.2 14.0, 2373 years).
^ ייתכן ועיניי מטעות אותי, תוכל להדגיש את המילה mri?
תיכנס לקישור ותסתכל
במיפוי מוח משתמשים בmri, וזה מכון מיפוי מוח
בדקתי ומשתמשים לא בmri אלא בeeg, שזה כלי עוד יותר מדויק:
how does brain mapping work?
using a cap placed on the scalp, our software captures the electrical impulses in the brain. this method is known as an electroencephalogram (eeg).
how does brain mapping work?
using a cap placed on the scalp, our software captures the electrical impulses in the brain. this method is known as an electroencephalogram (eeg).
the brains of tr@nsgender women ranged between cisgender men and cisgender women *albeit still closer to cisgender men*
בקצרה הם קצת זסטי זה הכל
בקצרה הם קצת זסטי זה הכל
הנה עוד ציטוט שאומר שהם השתמשו בmri
all brain images were acquired on the same 1.5 tesla mri system (siemens sonata, erlangen, germany) using a t1-weighted sequence (mprage) with the following parameters: tr = 1900 ms; te = 4.38 ms; flip angle = 15; 160 contiguous 1 mm sagittal slices; fov = 256 mm 256 mm; matrix size = 256 256, voxel size = 1.0 1.0 1.0 mm3. brain images were processed using spm8 (http://www.fil.ion.ucl.ac.uk/spm) and the vbm8 toolbox (http://dbm.neuro.uni-jena.de/vbm.html), as previously described [34,54,55,56].
ולגבי מה ששלחת, תשלח את כל הפסקה במקום לבחור רק מה שנוח לך
3. results
the classifier performed at 90.2% accuracy (auc = 0.97) when assessed in the training sample and at 88.3% accuracy (auc = 0.97) when assessed in our 48 cisgender brains. these measures indicate a suitable classification performance and a reliable distinction between the sexes based on brain anatomy. the estimated brain sex index was significantly different between the three groups (f(2,69) = 40.07, p < 0.001), with a mean of 1.00 0.41 in cisgender men and of 0.00 0.41 in cisgender women. the brain sex of transgender women was estimated as 0.75 0.39, thus hovering between cisgender men and cisgender women, albeit closer to cisgender men (see also figure 1). the follow-up post hoc tests revealed that transgender women were significantly more female than cisgender men (cohens d = 0.64, t(46) = 2.20, p = 0.016), but significantly less female than cisgender women (cohens d = 1.87, t(46) = 6.48, p < 0.001).
all brain images were acquired on the same 1.5 tesla mri system (siemens sonata, erlangen, germany) using a t1-weighted sequence (mprage) with the following parameters: tr = 1900 ms; te = 4.38 ms; flip angle = 15; 160 contiguous 1 mm sagittal slices; fov = 256 mm 256 mm; matrix size = 256 256, voxel size = 1.0 1.0 1.0 mm3. brain images were processed using spm8 (http://www.fil.ion.ucl.ac.uk/spm) and the vbm8 toolbox (http://dbm.neuro.uni-jena.de/vbm.html), as previously described [34,54,55,56].
ולגבי מה ששלחת, תשלח את כל הפסקה במקום לבחור רק מה שנוח לך
3. results
the classifier performed at 90.2% accuracy (auc = 0.97) when assessed in the training sample and at 88.3% accuracy (auc = 0.97) when assessed in our 48 cisgender brains. these measures indicate a suitable classification performance and a reliable distinction between the sexes based on brain anatomy. the estimated brain sex index was significantly different between the three groups (f(2,69) = 40.07, p < 0.001), with a mean of 1.00 0.41 in cisgender men and of 0.00 0.41 in cisgender women. the brain sex of transgender women was estimated as 0.75 0.39, thus hovering between cisgender men and cisgender women, albeit closer to cisgender men (see also figure 1). the follow-up post hoc tests revealed that transgender women were significantly more female than cisgender men (cohens d = 0.64, t(46) = 2.20, p = 0.016), but significantly less female than cisgender women (cohens d = 1.87, t(46) = 6.48, p < 0.001).
אתם קולטים שאני שולח הודעה ויותר מ100 אנשים מקבלים התראה? מטורף נכון?
נוראי
מטורף גם שגבר טרנס שכמוני יגיד לך שאפשר להתנתק מההתראות שמכל שאלה^
זה מטורף אחו
' סר טו מטור '
זה מטורף אחו
' סר טו מטור '
באותו הנושא: