7 תשובות
ממש לא
זה הרבה פחות "רצח" מאשר רצח המשך החיים המאושרים של האישה, או רצח של פרה למאכל.
זה הרבה פחות "רצח" מאשר רצח המשך החיים המאושרים של האישה, או רצח של פרה למאכל.
אנונימית
לא. לנשים צריכה להיות האפשרות להחליט על הגוף שלהן ועל העתיד שלהן. זה שלהן.
ממש לא
איך זה רצח? מתה לדעת
לדעתי כן. חוק שיגביל רק למקרים מסויימים ויצמצם משמעותית כי ברור שיש מקרים יוצאי דופן
לא
כל אחד אחראי על הגוף שלו
כל אחד אחראי על הגוף שלו
באותו הנושא: