7 תשובות
בכללי אם היא רואה שזה פוגע בך או בסובבים אותך כן. אבל אם לא אז לא
בגדול לא , יש חיסיון על דברים כאלה רק על דברים קיצוניים שקשורים לביטחון וכאלה יש לה יכולת לדבר
היא לא יכולה לעשות כלום
אבל היא כן יכולה לדווח לרווחה
אבל היא כן יכולה לדווח לרווחה
שואל השאלה:
מה הקשר רווחה? חח^
מה הקשר רווחה? חח^
אנונימית
זה ממש תלוי כי אם הקרובים שלך לא אמורים לדעת אז עדיף שלא וגם אם הפסקת אז זה כבר לא רלוונטי אז אני חושב שלא כדאי
אם את לא קטינה, תיאורטית לא.
אבל - מציעה לך לשאול אותה. לא בצורה ישירה, משהו בסגנון של "שאלה תיאורטית, אם הייתי מספרת לך שלקחתי סמים. היית מדווחת?"
חוץ מזה, יש קבוצות מעולות של פסיכולוגים בפייסבוק (תחפשי בפייסבוק "פסיכולוגים"). יש שם אפשרות לשאול שאלות באנונימיות
אבל - מציעה לך לשאול אותה. לא בצורה ישירה, משהו בסגנון של "שאלה תיאורטית, אם הייתי מספרת לך שלקחתי סמים. היית מדווחת?"
חוץ מזה, יש קבוצות מעולות של פסיכולוגים בפייסבוק (תחפשי בפייסבוק "פסיכולוגים"). יש שם אפשרות לשאול שאלות באנונימיות
אנונימית
את לא קטינה. אז היא לא תעשה שום דבר. זה תחת חיסיון.