התחברות הרשמה

כל מי ששבר את היד פעם שיכנס:

הורידו לי היום את הגבס, ועדיין כואבת לי היד קצת....יש זוויות מסוימות שאם אני מזיזה אותה היא כואבת לי...
זה נורמלי? זה יעבור?
16 ביוני 2019, 17:35
ידייםשבריםשברמכהכף היד    
2 תשובות
לא ולא
O
Owwwwwwwwwwwww
כן זה יעבור גם לי זה קרה
L
Lioz
באותו הנושא:
יש כאן משהו ששבר את האייפון שלו לכבוד ה'?
מה המשפט ששבר לכם את הלב?
כמה ביטוח משלם על נוסע ברכב ששבר את הקרסול?
איך הופכים שבר פשוט לשבר עשרוני?
מחשבון שברים במחשב - שלום, רציתי לדעת אם יש מחשבון שברים(במחשב בחינם)תודה לעונים:)
יש מצב שיש שבר ביד ועושים צילום והרופאים לא רואים שיש שבר?
מה משמעות הביטוי " הקש ששבר את גב הגמל"?
כמה זה בשבר עשרוני שלוש חמישיות וכמה זה בשבר עשרוני רבע?
מה עושים כשהאחד ששבר אותך הוא היחיד שיכול לחבר אותך בחזרה?
איך מתגברים על לב שבור ונשארים בקשר חברי עם מי ששבר?
אתם נרגשים לקראת האח הגדול? מי אתם חושבים שיכנס ומי אתם רוצים שיכנס?