9 תשובות
בלי להעליב אף אחד אבל אני בספק גדולשתמצאי את הבחורציק הזה פה בסטיפס
לפעמים זה יותר מושך, לפעמים זה סתם מעצבן, צריך לדעת איך לעשות את זה
שואל השאלה:
אני מתה כן זהו בגלל זה התלבטתי אם לשאול את זה
אני מתה כן זהו בגלל זה התלבטתי אם לשאול את זה
אנונימית
אוי, עייפה בנשים פה - נפתחה חזית רשמית
שואל השאלה:
רואים שהרבה בנות מתחילות איתך יא חתיך
רואים שהרבה בנות מתחילות איתך יא חתיך
אנונימית
חחח כן מה שעייפה בנשים כתבה סיכוי נמוך
מה לעשות זה העובדות חבר
תקבלי פרח מאישה יפה אח"כ תדברי
שואל השאלה:
אתם הורגים אותי
אתם הורגים אותי
אנונימית
באותו הנושא: