6 תשובות
אני לא שברתי ברוך השם אבל אני יודעת שאם יש סגול כחול וזה נפוח אז זה שבר
מי אמר?
היה לי שבר בעצם ושבוע הסתובבתי בלי להרגיש ככ
אם אתה מזיז את הרגל זה לא שבר זה בטוח
זה ברגל בעצם של פונה לבחוץ?
תלוי. עדיף ללכת לבדוק
כואב מאוד בחודש הראשון
אני עכשיו עם סד אז כבר פחות כואב לי אבל האזור עדיין נפוח
סיוט, ממש סיוט, גם בקושי יכולה לצאת מהבית
החרא הזה מסוגל להכניס אנשים לדיכאון