7 תשובות
אני חושבת שכדאי לך ללכת לאיש מקצוע (פסיכולוג או משהו)
לי חדר כושר עוזר עם הכל אחלה תעסוקה למצב נפשי לפי דעתי
שואל השאלה:
איך המורה ובכלל הביהס יכול לעזור לי
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט לא מסוגלת ללכת לפסיכולוג
אנונימית
אולי הם ינסו לפחות
עדיף על כלום
יאו גם אני ככה! זו הרגשה נוראית!!
יקרה,
מהדברים שכתבת עולה תחושת חוסר אונים.. שומעת שאת חשה חלשה, עייפה, מרוקנת מאנרגיות.. את אולי מתקשה לקום בבוקר ולהניע את עצמך לפעולה. נראה שמאמצים מחשבתיים ושינון חומר למבחן הם כמעט משימה בלתי אפשרית עבורך.. שומעת שאת מביטה על השנה שצפויה לך ורואה אותה כמו הר גבוה, תלול, שרק אנשים גיבורים יכולים לצלוח אותו.. זה גדול, זה קשה, זה מנוכר... כמה היית רוצה להיטען קצת במוטיבציה של האנשים החזקים... בחרת לכתוב ולשתף בו במה שאת מרגישה אולי מתוך רצון ותקווה להישמע, להיעזר, להיתמך...

יקרה, נראה שלא קל להישאר עם התחושות האלה לבד. ייתכן שיש מישהו שיוכל להיות שם למענך לאוזן קשבת, שניתן יהיה לשתף בתחושות שאת חווה..

אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני מזמינה אותך לצ'אט אישי ואנונימי, בו תוכלי, אם תרצי בכך, לשתף את אחד ממתנדבנו שיקשיב למה שתבחרי להביא וינסה להיות שם בשבילך.

שלך,
מתנדבת סה"ר.