5 תשובות
תנסי להתחיל ולדבר עם מי שנראה לך חמוד ותזכרי שאם זה לא ילך את כנראה לא תראי אותו יותר בחיים אז אין לך הרבה מה להפסיד
שואל השאלה:
אמאלה סלמון זה מה שחברה שלי אמרה
אמאלה סלמון זה מה שחברה שלי אמרה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה נשמות❤
הבעיה שאין לי אומץ
וגם מבאס אותי שאף אחד לא פונה אליי
תודה נשמות❤
הבעיה שאין לי אומץ
וגם מבאס אותי שאף אחד לא פונה אליי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא אוהבת שם כי בדרך כלל מי שמתחיל בפייסבוק והיו לי כאלה זה אנשים שמחפשים סקס והולכים
מזעזע
אני לא סומכת על האינטרנט כל מי שאני מדברת איתו באינטרנט אני פשוט נהיית יבשה אליו כי אני במגננה כי באינטרנט זה פחות נראה לי מקום
אני לא אוהבת שם כי בדרך כלל מי שמתחיל בפייסבוק והיו לי כאלה זה אנשים שמחפשים סקס והולכים
מזעזע
אני לא סומכת על האינטרנט כל מי שאני מדברת איתו באינטרנט אני פשוט נהיית יבשה אליו כי אני במגננה כי באינטרנט זה פחות נראה לי מקום
אנונימית
שואל השאלה:
אני פחות אוהבת שידוך היה לי ניסיון
ומה זאת אומרת לא קרובה למצב של לזוגיות
אני פחות אוהבת שידוך היה לי ניסיון
ומה זאת אומרת לא קרובה למצב של לזוגיות
אנונימית
באותו הנושא: