9 תשובות
שואל השאלה:
אני יודעת שהתמדה זה דבר חשוב אבל אני עושה את זה בתור תחביב לא בתור השקעה
אני יודעת שהתמדה זה דבר חשוב אבל אני עושה את זה בתור תחביב לא בתור השקעה
נו אז זה בסדר
את לא צריכה להיות בלחץ בגלל ליקים או רשת חברתית
ברור, את לא ממש חייבת להם שום דבר. אם את מרגישה שזה עושה לך רע כרגע אז תנוחי
תכתבי מתי שמרגיש לך נכון ואת לא חייבת לשתף
תכתבי מתי שמרגיש לך נכון ואת לא חייבת לשתף
שואל השאלה:
אני ממש לא בלחץ בגלל זה אז אין לי מושג איך הבנת את זה אבל תודה בכל אופן על התשומת לב
אני ממש לא בלחץ בגלל זה אז אין לי מושג איך הבנת את זה אבל תודה בכל אופן על התשומת לב
שואל השאלה:
תודה רבה לך חובי הסלט!!!! מעריכה מאוד 3>
תודה רבה לך חובי הסלט!!!! מעריכה מאוד 3>
שואל השאלה:
כמו שאמרתי אני אמשיך לכתוב אבל פשוט לא אהיה פעילה בקבוצה ובעמוד אני יכולה להמשיך לכתוב גם בלי להיות פעילה בהם
כמו שאמרתי אני אמשיך לכתוב אבל פשוט לא אהיה פעילה בקבוצה ובעמוד אני יכולה להמשיך לכתוב גם בלי להיות פעילה בהם
התמדה ועקביות זה הדבר הכי חשוב גם כשקשה ולא נוח
אל תקחי הפסקה כי ברגע שתקחי פתאום יעלה לך רעיון לכתיבה
באותו הנושא: