7 תשובות
שואל השאלה:
הם מתעצבנים עליי שאני צריכה למצוא כבר חברות
הם מתעצבנים עליי שאני צריכה למצוא כבר חברות
אנונימית
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הם אומרים שאני לא יכולה לדעת מה עובר לבנים בראש בגיל שלי וכאילו, הם ילדים ממש טובים אני לא יודעת מה יש להורים שלי
אבל הם אומרים שאני לא יכולה לדעת מה עובר לבנים בראש בגיל שלי וכאילו, הם ילדים ממש טובים אני לא יודעת מה יש להורים שלי
אנונימית
תתפוצצי להם בפנים ותגידי להם את כל מה שיושב עלייך
הסברתם להורים שלך שהבנים ילדים טובים?
שואל השאלה:
כל פעם שאני חושבת על איל שההורים שלי מתנהגים אליי בנושא הזה זה גורם לי לרצות למות ):
כל פעם שאני חושבת על איל שההורים שלי מתנהגים אליי בנושא הזה זה גורם לי לרצות למות ):
אנונימית
תגידי להם שככה את ושיותר קל לך עם הבנים כי הם לא רבים ועושים דרמות כמו הבנות ושיסמכו עליך כי אם תרגישי לא בנוח איתם או שהם יעשו לך משהו רע את באותו הרגע תדעי להתרחק מהם ולנתק מהם קשר כי את כבר ילדה גדולה שמסוגלת לראות מי טוב בשבילה מי יעשה לה טוב ומי יפגע בה
באותו הנושא: