11 תשובות
לא נראה לי בגלל שזה לא סכנת חיים או משהו דומה
אנונימית
לא
אסור לו אבל אם אתה מרגיש לא בטוח עדיין תבקש לא להגיד
אנונימית
שואל השאלה:
אבל להיות בארון זה פגיעה עצמית, לא?
אבל להיות בארון זה פגיעה עצמית, לא?
אנונימי
אסור לו. אלא אם זה מסכן חיים.
הוא לא יוציא אותך, זה נגד החוק. יש דבר שנקרא חיסיון מטופל, זה אומר שאסור למטפל לדבר על שום דבר שקרה בפגישה, אלא אם זה דברים שמסכנים את המטופל או הסביבה
הוא לא יוציא אותך, זה נגד החוק. יש דבר שנקרא חיסיון מטופל, זה אומר שאסור למטפל לדבר על שום דבר שקרה בפגישה, אלא אם זה דברים שמסכנים את המטופל או הסביבה
מה ??^^
מה הקשר פגיעה עצמית אתה לא מסכן לא את עצמך ולא אף אחד אחר
לא זאת לא פגיעה עצמית.. אין לזה קשר אפילו
לא
אסור לו.
לא נראה לי אבל אפשרי לבקש ליתר ביטחון לא להגיד
אנונימית
באותו הנושא: