7 תשובות
פשוט תעשה מה שנכון לך בסוף יהיה יותר טוב אוליי יהיו כאלו לא בעד אבל יהיו כאלה שגם כן, אם אתה באמת אוהב מישהו לך על זה ואם אתה צריך חיזוק אני תמיד יכולה לעזור..
אני לא יודע מה הגיל שלך אנונימי אבל אם אתה לא מרגיש בנוח עם לצאת מהארון אז אל תכריח את עצמך או אם הסביבה לצידך לא בטוחה למתי שאתה יוצא , לכל דבר יש זמן אף ואתה תמיד תוכל לספר אז אל תרגיש לחץ
היי לא יודעת אם זה יעזור לך אבל יש לי חבר טוב שהוא גיי ואולי הוא יוכל לעזור לך אבל עצה שלי


תעשה מה שבלב שלך אם תמשיך להישאר בארון אתה תמשיך לסבול את האמירות האלו וסתם תרגיש לא נכון עם עצמך ולא תצא עם גבר כמו שאתה רוצה אז קח קצת זמן ותחשוב איך לצאת מהארון ואם אתה צריך משהו אני פה
היי, קודם כלאתה יכול צאת מהארון בפני מישהו שאתה סומך עליו.
תחפש קצת ותכיר אנשים שהיו במצבך ותבדוק מה הם עשו.
זה קשה לחיות בידיעה שכולם חושבים שאתה משהו אחד אבל אתה פשוט כבר רוצה להסביר שאתה משהו אחר.
אני בטוחה שאם תעשה מאמצים (זה לא פשוט אבל אפשרי) אתה תצליח.
אם אתה רוצה אני בטוחה שיש המון מקומות שבו אתה יכול להכיר אנשים שנתקלו בבעיות דומות לשלך ולבדוק איך הם התמודדו.
בהצלחה :)
היי, זה נשמע באמת מבלבל מאוד וקשה, זה באמת תהליך מורכב שלוקח זמן ואני שומעת אותך חווה אותו יום יום ומתחבט בו. אני רואה ממך שאת השלב הראשון של להבין על עצמך מה אתה רוצה ומה אתה אוהב ולהודות בזה כבר עברת. ואפילו הצלחת לשתף אותנו פה בזה ולשמוע מאיתנו תגובות ראשוניות. כבר זה- לא מובן מאליו. אני חושבת שאם עשית את זה אתה כבר מוכן להתחיל לחשוב על איך מספרים ומה אומרים. אני כן אגיד שזה ממש בסדר לקחת את הזמן ולספר בהדרגה ולחשוב מראש איך ומתי, עם כל כמה שהייתי רוצה שהעולם יהיה ליברלי ונרגיש בנוח להיות עצמנו כל הזמן ולא להתבייש, זה כן דבר מורכב שיכולות להיות לו כל מיני השלכות וזה דבר ששווה לחשוב עליו. בסופו של דבר, מתישהו, אני מאמינה שאתה תהיה מחוץ לארון לפחות ברמה המספיקה כדי לחיות את חייך והאנשים סביבך יצטרכו ללמוד לקבל את זה, החברים האמיתיים ישארו ואלה שהסטיגמה יותר חזקה אצלם מהקשר שלהם איתך ילכו ואולי זה לטובה. בסופו של דבר, כך או כך, אתה לא תוכל לברוח ממי שאתה ואני באמת מאמינה שהחלום הזה שלך יתגשם לא משנה מה יהיו התגובות. אבל זה בסדר שתיקח את הזמן לעבור את התהליך הזה בדרך שמרגישה לך שלמה ונעימה עד כמה שאפשר.
אני משאירה לך פה קישור לפודקאסט ממש מהמם של סה"ר שקשור בזהות מינית (גם משיכה וגם מגדרית) ועוסקת גם בתהליכי היציאה מהארון שאולי יכול לתת לך קצת בהירות וכלים לתהליך.
אם תרצה עוד סרטונים ותוכן בנושא אתה מוזמן לשאול אותי, אני מכירה לא מעט. וגם אם תרצה להתייעץ על משהו או לשאול אותי משהו בתור לסבית שחיה מחוץ לארון עם בת זוג או גם סתם ככה בכללי אתה מוזמן לפרטי:)
אתה יכול לברר מה מי שאתה מכיר חושב על להט"ב בתור התחלה
ואז אם הם נגד ללכת לרווחה
אין לך מה לפחד
חיים רק פעם אחת, אם אתה מפספס את ההזדמנות כנראה לא תהיה פעם שנייה.
אם לא תגיד לא תדע מה התשובה