10 תשובות
לא ממש לא
לא נראה לי שיש חוק שאוכף את זה
זה יותר עניין של לגיטימי או תקין, בתור פסיכולוג הוא צריך להיות מוכן למטופלים שבאים אליו ולנסות לעשות עבורם את המקסימום
זה יותר עניין של לגיטימי או תקין, בתור פסיכולוג הוא צריך להיות מוכן למטופלים שבאים אליו ולנסות לעשות עבורם את המקסימום
אין חוק כזה אבל לכי תדעי מה עובר לו בראש
חוקי? כן
נחמד? לא
נחמד? לא
כן
הוא יכול אפילו לסרב לטפל בך אם הוא פרטי
הוא יכול אפילו לסרב לטפל בך אם הוא פרטי
אל תלכי אליו יותר, הוא כנראה לא מקצועי
שואל השאלה:
זה לא תלוי בי והוא לא פרטי הוא דרך הקופח. הפרטי העיף אותי
זה לא תלוי בי והוא לא פרטי הוא דרך הקופח. הפרטי העיף אותי
אנונימית
כן
הוא ניסח את זה די רע אבל יש מצבים שפסיכולוגים לא יכולים לטפל במישהו,אז עוברים למישהו אחר
הוא ניסח את זה די רע אבל יש מצבים שפסיכולוגים לא יכולים לטפל במישהו,אז עוברים למישהו אחר
שואל השאלה:
הוא העיף אותי כי גרמתי לו להרגיש רע
הוא העיף אותי כי גרמתי לו להרגיש רע
אנונימית
לול סליחה
מותר לו להגיד את זה, אין חוק נגד זה. כנראה שאת באמת מקרה קשה.
מותר לו להגיד את זה, אין חוק נגד זה. כנראה שאת באמת מקרה קשה.
באותו הנושא: