15 תשובות
אמא
אמא, בפער
נראלי אמא תגיב יותר טוב
אני כן בארון.
אין יגיב יותר טוב, יש יגיב יותר גרוע. וזה אבא שלי
אבא
אנונימית
שואל השאלה:
אוי, מצטערת ממש, מקווה שיהיה בסדר. כאן בשבילך❤
אנונימית
אף אחד
אף אחד.
כמו שצריך
אנונימי
לגמרי אבא
אני לא סגורה אם אני בארון או לא אבל במקרה ואני כן אז אמא כאילו אני מאמינה שגם אבא שלי יקבל אבל אני בטוחה במאה אחוז שלאמא שלי לא תהיה בעיה ושהיא תתמוך בי
אין אני מתה על אמא שלי❤
אנונימית
שואל השאלה:
איזה יופי! :)
והאנונימי ההומופובי, אתה מביך אחי ❤
אנונימית
מדברת מי שאומרת אחי
אנונימי
שואל השאלה:
שב בשקט
אנונימית
אף אחד
נגיד והייתי בארון...

נראלי הם היו מגיבים בערך אותו דבר, והיו מגיבים מדהים...