12 תשובות
רסקיו:)
אבל בתכלס פשוט להבין שזה לא הדבר הכי נורא אם לא תתקבלי למגמה
זה לא הדבר הכי חשוב בחייך, מבטיחה לך.
זה בסדר להיכשל
זה לא אומר שום דבר עלייך
זה לא הדבר הכי חשוב בחייך, מבטיחה לך.
זה בסדר להיכשל
זה לא אומר שום דבר עלייך
שואל השאלה:
אני יודעת, אבל אני פשוט ממש ממש רוצה אותה, החלום שלי הוא להתקבל ואני מפחדת שלא אדע מה לאמר
אני יודעת, אבל אני פשוט ממש ממש רוצה אותה, החלום שלי הוא להתקבל ואני מפחדת שלא אדע מה לאמר
אנונימית
הדרך להקל על עצמך בתחילת הראיון זה להגיד את זה
זה חשוב לי מאוד, המגמה הזאת היא מטרה רצינית עבורי, ואני מתרגשת בגלל זה.
ככה מובן למה הקול רועד או יש גמגום, שובר את הקרח ומוריד מבוכה
זה חשוב לי מאוד, המגמה הזאת היא מטרה רצינית עבורי, ואני מתרגשת בגלל זה.
ככה מובן למה הקול רועד או יש גמגום, שובר את הקרח ומוריד מבוכה
תעשי מקלחת קרה, תעסיקי את עצמך, דברי עם מישהו, ושוב - רסקיו3>
על איזו מגמה מדובר?
על איזו מגמה מדובר?
שואל השאלה:
דיפלומטיה ויחסים בינלאומים, לכן הראיון באנגלית
ותודה רבה לך! 3>
דיפלומטיה ויחסים בינלאומים, לכן הראיון באנגלית
ותודה רבה לך! 3>
אנונימית
הו שיט
דאמ זה נשמע רציני, חשבתי ביולוגיה או משו
את עולה לתיכון או שזה אוניברסיטה?
דאמ זה נשמע רציני, חשבתי ביולוגיה או משו
את עולה לתיכון או שזה אוניברסיטה?
שואל השאלה:
לתיכון...
זו מגמה שמדברים כזה על העולם ולומדים על תרבויות ופוליטיקה... אבל באנגלית - צריך 5 יחידות אנגלית בשביל זה
לתיכון...
זו מגמה שמדברים כזה על העולם ולומדים על תרבויות ופוליטיקה... אבל באנגלית - צריך 5 יחידות אנגלית בשביל זה
אנונימית
חזק ביותר, כל הכבוד
בהצלחה! ותעדכני!!!
בהצלחה! ותעדכני!!!
איך הלך?
שואל השאלה:
וואי האמת היה כאילו בסדר
קצת נלחצתי שכחתי כמה מילים באנגלית אבל זאתי שעשתה לי את הראיון הייתה ממש חמודה והרגיעה אותי
מקווה שאמרתי את הדברים הנכונים...
גם הייתי משימת כתיבה ומקווה שהלך לי בה טוב כי הרגשתי שהיה בסדר
תודה על ההתעניינות!!
מאוד מקווה שהתקבלתי למרות שאני מפחדת שלא:(
וואי האמת היה כאילו בסדר
קצת נלחצתי שכחתי כמה מילים באנגלית אבל זאתי שעשתה לי את הראיון הייתה ממש חמודה והרגיעה אותי
מקווה שאמרתי את הדברים הנכונים...
גם הייתי משימת כתיבה ומקווה שהלך לי בה טוב כי הרגשתי שהיה בסדר
תודה על ההתעניינות!!
מאוד מקווה שהתקבלתי למרות שאני מפחדת שלא:(
אנונימית
וואלה נשמע מעולה
תחשבי על זה שכולם במעמד המלחיץ הזה, כנראה שמעטים אלו שלא שכחו מילים
מקווה לטוב!
תחשבי על זה שכולם במעמד המלחיץ הזה, כנראה שמעטים אלו שלא שכחו מילים
מקווה לטוב!
באותו הנושא: