10 תשובות
בעיניי, תקשורת וביולוגיה.
אבל זה תלוי מה את אוהבת
אבל זה תלוי מה את אוהבת
ביולוגיה ותקשורתת
שואל השאלה:
כן חשבתי ביולוגיה ותקשורת או ביולגיה וכלכלה
כן חשבתי ביולוגיה ותקשורת או ביולגיה וכלכלה
אני לא יודעת לבחור לך אני לא מכירה אותך אבל אני הייתי בוחרת תקשורת וביולוגיה נטו בגלל שזה מעניין אותי.
תלכי על מה שמעניין אותך
תלכי על מה שמעניין אותך
שואל השאלה:
כלכלה נשמע מעניין, מה עושים בתקשורת?
כלכלה נשמע מעניין, מה עושים בתקשורת?
תקשורת וגיאוגרפיה
^תקשורת לומדים על קולנוע, צילום, עיתונאות וכאלה
שואל השאלה:
מעניין אותי בביולגיה, אבל עכשיו אני מקבלת די ציונים גרועים בביולגיה. כאילו בעבודות וכאלה אני טובה אבל במבחנים אני מקבלת 70. שווה לי ללכת?
מעניין אותי בביולגיה, אבל עכשיו אני מקבלת די ציונים גרועים בביולגיה. כאילו בעבודות וכאלה אני טובה אבל במבחנים אני מקבלת 70. שווה לי ללכת?
אם זה מעניין אותך שווה ללכת ואם באמת בא לך את תשקיעי
ביטלוגיה וכימיה יכול לעזור לעתיד
תקשורת אמרו שזה כיף
גאוגרפיה הייתי וזה כיף
כלכלה אם את משעממת :)
אבל זו רק דעתי
תקשורת אמרו שזה כיף
גאוגרפיה הייתי וזה כיף
כלכלה אם את משעממת :)
אבל זו רק דעתי
באותו הנושא: