11 תשובות
פיזיקה
פיזיקה
אל תקחי פיזיקה וביולוגיה
תלכי לפי תחומי העניין שלך? אני יכולה להמליץ על פסיכולוגיה אבל אם את בן אדם ריאלי יותר כנראה שתהני במגמות ריאליות יותר
אל תקחי דברים ממש קשים שאת חושבת שלא תתמודדי איתם רק בשביל להגיד שהרחבת אותם, תרחיבי משהו שבאמת יש לך שאיפה אליו ובאמת תהני ממני כדי לא לסבול סתם
ובזה אני לא בהכרח אומרת לך לא להרחיב מדמח או פיזיקה כי זה יכול להיות משהו שכן מעניין אותך
פשוט חבל שתסבלי כי לעבור מגמות אחכ זה סתם תסבוכת
ובזה אני לא בהכרח אומרת לך לא להרחיב מדמח או פיזיקה כי זה יכול להיות משהו שכן מעניין אותך
פשוט חבל שתסבלי כי לעבור מגמות אחכ זה סתם תסבוכת
לא כלכלה
זה ממש תלוי לדעתי איך את בשאר המקצועות .. ואם יש לך אופי של משקיעה וכזה אבל בכללי ממש לא הייתי ממליצה על כלכלה!! כלכלה זה משעמם באמת אמרו לי את זה והלכתי וחשבתי שזה בדיחה שזה משעמם אבל לא כלכלה זה משעמם ולא מעניין בכלל אז אל תלכי בחיים לכלכלה זה הדבר הכי רע שתוכלי לעשות לעצמך
אומנות.
לא סייבר לא פיזיקה ולא ביוטכנולוגיה
לדעתי כדי לך לבחור לפי הכשרונות שלך, ומה שמעניין אותך כדי שיהיה יותר קל...
לדוגמה אם קל לך במתמטיקה אז אולי פיזיקה יהיה לך גם קל אם מעניין אותך ביולוגיה אז אולי זה יתאים
לדוגמה אם קל לך במתמטיקה אז אולי פיזיקה יהיה לך גם קל אם מעניין אותך ביולוגיה אז אולי זה יתאים
אנונימית
פיזיקה
באותו הנושא: