10 תשובות
שואל השאלה:
גם לי זה ממש כאב, אבל צריך לפעמים לדעת לסבול את הכאב הזה
ללכת עם נקע זה אפשרי..
גם לי זה ממש כאב, אבל צריך לפעמים לדעת לסבול את הכאב הזה
ללכת עם נקע זה אפשרי..
אנונימי
תלוי כן?
אני לא אמרתי על כולם
כי יש ילדים שיעשו את עצמם ולא כואב להם
חוץ מזה גם אחרי כמה ימים אפשר ללכת
אני לא אמרתי על כולם
כי יש ילדים שיעשו את עצמם ולא כואב להם
חוץ מזה גם אחרי כמה ימים אפשר ללכת
כמו שאמרת אני חושבת שזה לא כל כך בריא...
זה יכול להתפתח לשבר ולא רק לנקע
זה יכול להתפתח לשבר ולא רק לנקע
זה לא ממש נקרא מפונקים
לפעמים זה באמת ממש כואב ואי אפשר ללכת...
וזה גם ממש לא בריא ללכת קילומטר הלוך וחזור שיש לך נקע ברגל
לפעמים זה באמת ממש כואב ואי אפשר ללכת...
וזה גם ממש לא בריא ללכת קילומטר הלוך וחזור שיש לך נקע ברגל
כן אני מבינה
הכל זה עניין של חינוך
יש ילדים מפונקים מידי ויש שלא
אבל יש ילדים שבאמת לא יכולים אז זה פחות נכון להגיד את זה
הכל זה עניין של חינוך
יש ילדים מפונקים מידי ויש שלא
אבל יש ילדים שבאמת לא יכולים אז זה פחות נכון להגיד את זה
אני לא הולך אפילו כשאני מצונן
כי אני לא חושב שבית ספר זה חשוב כל כך (בטח ובטח לא חשוב ברמה של מקום שאני צריך ללכת אליו כשיש לי נקע/שבר)
אני מניח שיש עכשיו הרבה תלמידים כמוני
כי אני לא חושב שבית ספר זה חשוב כל כך (בטח ובטח לא חשוב ברמה של מקום שאני צריך ללכת אליו כשיש לי נקע/שבר)
אני מניח שיש עכשיו הרבה תלמידים כמוני
הדור הזה נהיה ממש מפונק.
לא יודעת חינוך פה גם נהיה יותר ויותר גרוע משנה לשנה
לא יודעת חינוך פה גם נהיה יותר ויותר גרוע משנה לשנה
אנונימית
לא יודעת למה עשית את זה, זה לא בריא ללכת כשיש לך נקע. מה שילדים עושים היום זה לא בהכרח פינוק, אלא פשוט לדעת מה חומרת הפציעה ולטפל בה בהתאם.
נראה לי שאתה מאוד מאוד מקצין את המציאות כי בחיים לא יצא לי לראות מישהו חודש בבית בגלל גבס ביד או שבוע בבית בגלל נקע ברגל
בנוגע למה שאתה עשית עם הנקע
אף אחד לא אמר שזה טוב מהסיבה הפשוטה שזה לא טוב וצריך לתת לרגל לנוח
בנוגע למה שאתה עשית עם הגבס
כשלי היה גבס אמרו לי לא ללכת איזה כמה ימים לבית ספר בגלל שהוא צריך להתייבש ובבית ספר אי אפשר ממש לשמור על זה אז הגיוני שכאלה שלא מגיעים כמה ימים כשיש להם גבס אז זה בגלל שהרופא אמר
קיצר זה לא נובע מלהיות מפונק
בנוגע למה שאתה עשית עם הנקע
אף אחד לא אמר שזה טוב מהסיבה הפשוטה שזה לא טוב וצריך לתת לרגל לנוח
בנוגע למה שאתה עשית עם הגבס
כשלי היה גבס אמרו לי לא ללכת איזה כמה ימים לבית ספר בגלל שהוא צריך להתייבש ובבית ספר אי אפשר ממש לשמור על זה אז הגיוני שכאלה שלא מגיעים כמה ימים כשיש להם גבס אז זה בגלל שהרופא אמר
קיצר זה לא נובע מלהיות מפונק
רגע זאת שאלה רצינית?
למה שמישהו ילך עם שבר או נקע ברגל.
צריך לתת לפציעה להחלים.
זה לא פינוק. זה לא בריא ללכת עם נקע.
למה שמישהו ילך עם שבר או נקע ברגל.
צריך לתת לפציעה להחלים.
זה לא פינוק. זה לא בריא ללכת עם נקע.
באותו הנושא: