10 תשובות
שהם מפונקים ושזה טיפשי, שילמדו להסתדר עם מה שיש להם...
יופי
ככה ילדים צריכים להיות. אם ילד מפונק זה לרוב אומר שהוא לא עבר דברים קשים. אני שמחה על זה.
אנונימית
שיהנו.
שיש גבול לפינוק. שחבל, שבעתיד אם חלילה יגיע למצב של אין לי שקל או אין לי איך להתמודד ולהביא סתם נניח מנקה או עוזרת הם לא ידעו כלום! לעומתי שאני יודע הכל בבית לבשל לנקות לכבס. אני עצמאי והם לא
בעתיד זה ינקום בהם
קצת אני
מעצבנים אותי
השנואים עליי
שום דבר.
שהם מפונקים