13 תשובות
מאוד
תלוי, אבל רובם כן .
תלוי בחינוך
תלוי בהורים
כן לפעמים
מאוד. ברמה לא סבירה...
הם מקבלים כל מה שהם רוצים, אייפון מכיתה א (יש כאלה לפני אפילו)
כל היום במחשב ובאייפד.
יש יותר מודעות לדברים,
ילדים של פעם העריכו את הכל, העירכו שהם קיבלו גביע גלידה פעם בחודש.
הילדים של היום אם לא קונים להם את האריזת מגנום השבועית בסופרמרקט הם מאבדים את האשתונות.
תלוי בהורים..
כן !!
אחותי הקטנה חושבת שהשמש זורחת לה מהתחת
בדרך כלל, למרות שיש גם ילדים שלא
זה ממש עצוב לפי דעתי.
פעם ילדים היו משחקים עם חברים בשכונה, משחקים בגני שעשועים, במשחקי קופסא, במשחקי חברה.. אבל היום כל מה שהם עושים זה להיות בטיקטוק ולראות שם דברים שהם ממש לא צריכים לראות.
כבר מגיל קטן הם עושים תחרויות של למי יש את הטלפון הכי טוב, למי קנו אקס בוקס/סוני ועוד יותר, מסכנים ההורים שצריכים לעבוד קשה מאוד במיוחד בתקופה הזו שכל המחירים עלו ולהתמודד עם רגשות אשמה ש"אמא/אבא אני רוצה את זה לכל הילדים יש ורק לי אין" ואז במקום לקנות דברים הכרחיים הם קונים את השטויות האלה.
פשוט עצוב.
אנונימית