10 תשובות
בלי לפגוע חח
כי ככה הם גדלו.
את מכלילה
אנונימית
אני בת של 2005+ ואני די מפונקת גם, זה פשוט ההורים שמאפשרים לילדים שלהם לקבל הכל ואז מתפלאים שהם נהיים מפונקים
שואל השאלה:
לא התכוונתי להכליל סליחה
לא התכוונתי להכליל סליחה
אנונימית
כי הם גדלו למציאות שיש להם הכל ו ההורים שלהם לא נותנים להם להיות עצמאיים אני למשל נולדתי ב07 ואני מגיל קטן מאוד עצמאית אבל רוב הילדים שנולדו ב07 לא ממש שונים מ2010 ומעלה
כן גם אני לא התכוונתי להכליל
בת דודה שלי שגרה בחול בת 6 והיא ממש לא מפונקת אבל בארץ זה ממש נכון
כי הם חבורה של צוציקים שקיבלו טלפון ומשהו איתו כל היום מבלי לזוז
גדלו לעידן הטכנולוגייה וההורים החרדתיים.
באותו הנושא: