21 תשובות
הכי טוב ככה איך שאת והכי טוב להיות לבד בלי חברים
אנונימית
שואל השאלה:
מה טוב בזה?
אנונימית
שום דבר..
שואל השאלה:
^על איזו שאלה ענית?
אנונימית
רגע בלימודים את מצליחה?
שואל השאלה:
בלימודים קצת קשה אבל אני מסתדרת.. כמה שאני יכולה.
אני באופן כללי תמיד מרגישה שאני לא משקיעה מספיק ותמיד נמצאת יותר מדי מאחור בהשוואה לכולם
אנונימית
כנראה שיש לך קשב וריכוז ממליצה לך להגיד להורים שלך שיעשו לך איבחון
שואל השאלה:
חשבתי על זה אבל מה אם אין לי ואני סתם עצלנית??
כי אני מרוכזת בדברים שאני אוהבת :
אנונימית
יש לך אחים אוו אחיות אם קשב וריכוז
אני בול ככה ולפני שלוש שנים בערך עשיתי אבחון להפרעות קשב וריכוז ואכן יצא שיש לי
כדאי לך לעשות גם, מקסימום תגלי שאין לך
סיפור חיי

אני פשוט הבנתי שאני עושה מה שטוב לי אני פשוט נחמדה לכולם וכזה זורמת עם החיים לפעמים כזה גם לי קשה להתרכז או לצעוק ולהתחבר לילדים בבית ספר אבל אלו החיים
תבדקי כנראה יש לך הפרעת קשב
אני גם כמוך
כנראה זה בעיות של קשב וריכוז
תלכי להבחון ותבדקי את זה
הייתי מציע לך להתאמן על זה כשאת מדברת למשל עם אח, אחות, אמא, אבא.
לנסות להתפקס במה שהם אומרים ולא לחשוב על דברים אחרים, למשל אם אני מדבר עם חבר אני ארצה שהוא יקשיב לי ולא יתעלם ממה שאני אומר לו.
צריך לעבוד על זה. אני מאמין שתצליחי, בהצלחה!!
אבחון לא קשור , כי גם אם היא תגלה שכן או לא זה לא יעזור לה במצב החברתי מעבר ללקחת רטלין

גם אם את לא מקשיבה תעמידי פנים שכן תהנהני מידי פעם ואנשים לא באמת תמיד צריכים תגובה אלא סתם לדעת שמקשיבים להם

ואם לא עובד לך להקשיב תדברי תספרי להם על עצמך
כל מה שאמרת מגדירה הפרעת קשב וריכוז אחד לאחד
הפרעת קשב זה לא אומר שאי אפשר להתרכז
הפרעת קשב זה רק אומר שהמוח פועל בצורה שונה משל אנשים אחרים הסדר עדיפויות שונה אופן ניתוח מידע שונה
לכן קשה להתרכז בדברים שלא מענינים

היה לי גם הרבה קושי לפני שלמדתי איך להתמודד עם זה
את יכולה ללכת למטפלת הפרעת קשב הם עוזרים ממש באיך להתמודד עם זה חברתית
לי עזר מאוד
שואל השאלה:
אני לא מצליחה להזיז את המחשבות ואני גם מה זה גרועה בהעמדת פנים
כאילו אם מישהו משעמםם אותי הוא ישר יקלוט את זה
אני מתאמצת לפעמים להקשיב אבל אני מרגישה שקשה לי לעשות את זה לאורך זמן
אנונימית
מזדהה יש לי בעיות קשב וריכוז אחושרמוטה
תקחי ריטלין
זה ממש נשמע שיש לך הפרעת קשב וריכוז
תבקשי מההורים ללכת לעשות אבחון