8 תשובות
זה משהו שבא עם הזמן, תכירי יותר אנשים וזה יבוא.
זה שינוי של תקופה ארוכה ולא של יום. fake it till u make it
אל תחשבי מה אחרים חושבים או אומרים עלייך, יש לך מה להגיד? תגידי אותו מבלי לדפוק חשבון. אם הזמן זה יבוא לך בטבעי.
שואל השאלה:
אני מדברת וזה יוצא עקום
אני מרגישה שאנשים לא רואים מי אני באמת
הם רואים גרסה מאוד גרועה שלי
אני מדברת וזה יוצא עקום
אני מרגישה שאנשים לא רואים מי אני באמת
הם רואים גרסה מאוד גרועה שלי
אנונימית
כי לדבר עם אנשים זה כמו כל פעולה , צריך ניסיון בה כדי להיות טוב וגם אם את עושה "פדיחות" או לא יוצאת כפי שרצית הפתרון היחיד זה פשוט להמשיך להעז ולהיות מחוץ לאיזור הנוחות שלך. זה פתרון מוכח
לדעתי הקשבה היא המפתח:)
בהתחלה תקשיבי הרבה לדיבורים וויכוחים של אנשים ואז לאט לאט תביני איך להציג את עצמך בצורה שאת רוצה שיראו אותך.
בהתחלה תקשיבי הרבה לדיבורים וויכוחים של אנשים ואז לאט לאט תביני איך להציג את עצמך בצורה שאת רוצה שיראו אותך.
שואל השאלה:
אני מקשיבה
אבל אחרות מדברות כל כך טוב אני לא מבינה איך
אני ככה כבר 4 שנים למרות שאני כן מדברת, אבל תמיד יש את זו שיודעת לדבר ממש טוב ואז כשאני משווה את עצמי אליה אז כל הבטחון שלי נעלם
אני מקשיבה
אבל אחרות מדברות כל כך טוב אני לא מבינה איך
אני ככה כבר 4 שנים למרות שאני כן מדברת, אבל תמיד יש את זו שיודעת לדבר ממש טוב ואז כשאני משווה את עצמי אליה אז כל הבטחון שלי נעלם
אנונימית
תשווי את עצמך רק אל עצמך, תמיד יהיה מישהו יותר מוצלח, רהוט ויפה יותר ממני אבל אני למשל יודע לעקוב אחרי ההתקדמות *שלי* ואני כן יכול לדעת אם אני טוב יותר מאתמול או שלא.. הכל זה התקדמות אישית שלך
באותו הנושא: