7 תשובות
לא נורא
יום אחד לא משפיע על כלום
ומותר לאכול גאנק פוד, לא צריך להרגיש רע
אם זה מפריע לך מבחינה בריאותית אז תעשי תוכנית מסודרת ולכי על זה
זה ממש בסדר
הכול טוב הכול קול חח לא קרה כלום
שואל השאלה:
זה לא רק יום אחד אבל השבוע היו 3-2 פעמים גם
אנונימי
לא נורא תתפנקי
בסדר . זה טוב שאת מודעת זה דבר ראשון. יש כאלה שלא מודעים אפילו, אוכלים מה שבא להם במשך שנים, אוכלים מלא זבל ומבחינתם זה אוכל לכל דבר זה לא מזיק ... וזה מאוד מזיק. ויש ימים כאלה, לפעמים צריך את זה לנפש.. זה ממש בסדר אל תרגישי רע עם עצמך.
פשוט תדעי לעצור וגם לשלב אוכל בריא עם זה על הדרך. מותר לאכול שורה של מילקה אפילו אם זה על בסיס יומי. פשוט תדעי גם לשלב באותו יום סלט. ירקות. פירות. ארוחת צהריים בריאה,
ואם קורה שלא. הכל בסדר.
אנונימית
לא נורא היה טעים ? זה הכי חשוב
כמה ימים לא ישנו כלום
אם זה ממש חשוב לך תנסי לאכול קצת יותר בריא עכשיו ופיות גאנק אבל זה ממש בסדר מידי פעם לאכול את זה