4 תשובות
אולי אתה עושה יותר מדי? תבקש ממאמן שיבדוק אותך
שואל השאלה:
דרך אגב אם למישהו יש דרך להשתפר בבנ'ץ אז תגידו למה אני בקושי עושה 45 בפי אר ובכללי אני עושה 25 בחזרות
דרך אגב אם למישהו יש דרך להשתפר בבנ'ץ אז תגידו למה אני בקושי עושה 45 בפי אר ובכללי אני עושה 25 בחזרות
אנונימי
שואל השאלה:
אני מתכוון לקשת הזאת בגב
אני מתכוון לקשת הזאת בגב
לגבי הכאב בגב אני לא יודע אבל אני יודע שאת הקשת עם הגב עושים רק בpr כי אז זה משפיע עח הגב גם ועובד לך פחות על חזה ואם תשכב רגיל אז יעבוד לך יותר על החזה
באותו הנושא: