15 תשובות
תלוי בגיל, גם בנים כאלו לא חסרים.

זה בכל גיל ככה, יש כאלו שעושים כאילו הם מחפשים משהו רציני ובסוף רק מנצלים כמו שעשו לי
קודם כל זה לא נכון, אתה לא יכול לומר שבת אוהבת רק איך שמישהו נראה, אנחנו גם מחפשות אדם טוב בלב ונמשכות לאישיות, גם בנים מחפשים אותו דבר, מישהי יפה וגם עם אישיות טובה
כאילו לבנים לא אכפת מחיצוניות ישחקנים
ואישית לא כלכך אכפת לי העיקר שיראה נורמלי
אנונימית
זה ממש לא נכון, לא כולן ככה זאת הכללה
זה שפגשת את האשה הלא נכונה לא אומר שכולן כמוה
כל הבנות יגידו שזה לא נכון אבל זה כן
בגלל שהם לא רומנים
תשיג אישה רומנייה אכפת לה רק מהכסף
כי חלק ממשיכה זה גם חיצוניות
למה לשפוט? למה להכליל?
לדעתי בטחון מושך יותר מכל דבר אחר, בכללי לא משנה כמה חתיך תהיה אם אין לך גישה אטרקטיבית או שאתה מושך ובטוח בעצמך היופי לא משנה
פיספסת את המלא זוגות עם בחורה פצצה ובחור סביר מינוס? ואוו זוגות כאלה הפוכים. יש בנות כאלה, אבל רחוק מכולן.
אכפת לנו גם מהאופי שלכם.
אבל בהתחלה אנחנו נמשכות ליופי ואז מגלות את האופי.
אבל אופי יותר חשוב לדעתי
אהה לא כולן ככה
כי צריך גם להמשך
כי באיזשהו אופן חייב להיות משיכה
אני נגיד לא אצא עם מישהו אם אני ארגיש שאני לא נמשכת אליו או שהוא נראת פחות טוב
*אבל*
אני גם לא אצא עם מישהו שהפנימיות שלו מזעזעת
ככה זה בנים שמחפשים רק כוסיות. אחר-כך מתפלים למה הם נמדדים גם לפי מראה
אנונימית