7 תשובות
לא, זה בסדר.
שיקולים שלך, כל אחד שונה ואין פה רע או טוב
אנונימית
לא אני גם ככה
זה לא רע אבל גם לא טוב
שני הימים צריכים להיות שווים לדעתי
אולי בגלל שפה צהל עדיין קיים ועדיין נופלים חיילים זה שונה אבל בכל זאת
אי אפשר להשוות
יום אחד מספר על רצח עינוי של אנשים וכו..
וביום השני על חיילים שמתו בשביל המדינה שלנו ואזרחים שמתו
זה ההשוואה שלך, גם לי זה ככה