5 תשובות
חח תתפלי אני מסתכל על האופי ואכפת לי מהאופי גם בת כמה את?
אולי את לא מחפשת במקום הנכון
חח אז כנראה לא פגשת אותי
(אבל אני לא מחפש חברה אני דתי סורי)
אוףף די עם ההתמסכנות!
אני לא באה בקטע רע לרדת עלייך! אבל באמת תפסיקי להתמסכן וצאי רגע מהבועה הזאת!
אז בנים לא רודפים אחרייך! זה לא סוף העולם, הרי אם את בסטיפס זה סביר להניח אומר שאת בטווח הגילאים 12- 18 אז יש לך עוד חיים שלמים לפנייך, רוב הזוגות של הבית ספר והתיכון אלה לא זוגות שמחזיקים מעמד.
ו"האחד" שבאמת יהיה אמור להיות איתך אז הוא יראה בך את האופי.
אז למה לבכות ולהתמלא ברחמים עצמיים על זה שבנים שרוצים רק חיצוניות וסקס לא רודפים אחרייך?
תרימי את הראש, ותסתכלי על העולם! תסתכלי על הקסם סביבך!
כשתעשי את זה את תביני כמה טיפשי היה מצדך לבכות על דבר כזה.
זה שזה לא קרה מסיבות כאלה זה דבר טוב קשר שנוצר רק בגלל מראה הוא לא אחד שיכול להצליח נכון שאולי זה יכול לבאס לפעמים אבל זה שזה לא קרה לא אומר שזה לא יקרה וזה יקרה הרבה יותר מהר ממה שאת תחשבי והאדם שזה יהיה איתו יאהב אותך גם את מי שאת וגם את מה שאת