7 תשובות
זה טוב את צריכה לשמוח שזה ככה
תלכי לתרום במקומות זה יעשה לך טוב
שואל השאלה:
הייתי הולכת לתרום בכיף אבל יש לי כסף בקושי לעצמי וזה די מבאס.
חשבתי על להתנדב וכאלה אבל חבל שאי אפשר עוד בגילי (14)
הייתי הולכת לתרום בכיף אבל יש לי כסף בקושי לעצמי וזה די מבאס.
חשבתי על להתנדב וכאלה אבל חבל שאי אפשר עוד בגילי (14)
אנונימית
צריך לדעת לתעל את זה למקומות הנכונים. העולם הזה חסר צדק, ואנשים שאומרים אחרת הם צבועים, אבל זה לא אומר שלהיות אכפתי ברמה אינסטינקטיבית זה לא טוב. זה פשוט שם אותך במקום של חולשה ופתוח לניצול. כן תהיי נחמדה ואכפתית, אבל את צריכה לדעת מתי זה יבוא על חשבונך. יש מקרים שבהם אנשים פשוט לא שווים את זה.
יש לך אופי מקסים ואוהד אני מכיר אנשים כמוך. זה לא שאת נותנת לאנשים לדרוך עליך פשוט העובדה שאת עוזרת ותומכת בהם נותנת לך תחושה טובה.
זה בסדר גמור. אבל זה הופך להיות לא בסדר כשזה בא על חשבונך ועל חשבון דברים שחשובים להתפתחות שלך.
פשוט תהי חכמה להבדיל מתי צריך להגיד לא.
את מתוקה מאד!
בהצלחה :)
זה בסדר גמור. אבל זה הופך להיות לא בסדר כשזה בא על חשבונך ועל חשבון דברים שחשובים להתפתחות שלך.
פשוט תהי חכמה להבדיל מתי צריך להגיד לא.
את מתוקה מאד!
בהצלחה :)
זה לא תמיד טוב^
לפעמים אפשר לשכוח את עצמך וזה יבוא על חשבון הצרכים שלך..
את יכולה להיות אכפתית ולכבד אחרים זה לא סותר !
אל תשכחי אבל שגם את קיימת פה! את אחראית על עצמך את צריכה לדאוג לעצמך!
את יכולה גם לדאוג לאחרים זה מעולה וטוב *אבל* אסור לך לשכוח את עצמך
אני גם הייתי כזאת ובסוף קלטתי שזה לא נכון לפעול ככה
לפעמים אפשר לשכוח את עצמך וזה יבוא על חשבון הצרכים שלך..
את יכולה להיות אכפתית ולכבד אחרים זה לא סותר !
אל תשכחי אבל שגם את קיימת פה! את אחראית על עצמך את צריכה לדאוג לעצמך!
את יכולה גם לדאוג לאחרים זה מעולה וטוב *אבל* אסור לך לשכוח את עצמך
אני גם הייתי כזאת ובסוף קלטתי שזה לא נכון לפעול ככה
שואל השאלה:
חחח כן
תודה רבה (:
הלוואי והייתי יכולה לתת לך גם פרח אבל נגמר לי.
תודה רבה בכללי לכל מי שענה חיממתם לי תלב ואקח את העצות שאמרתם לתשומת ליבי.
חחח כן
תודה רבה (:
הלוואי והייתי יכולה לתת לך גם פרח אבל נגמר לי.
תודה רבה בכללי לכל מי שענה חיממתם לי תלב ואקח את העצות שאמרתם לתשומת ליבי.
אנונימית
באותו הנושא: