2 תשובות
כן ימי הולדת של אחרים זה לא משהוא בכלל
לא אנוכי בכלל
אני מטבעי בן אדם די קר ולא מראה התלהבות כזו גדולה אם לחברות שלי יש יום הולדת אני שונאת את הלחץ הזה של לקנות מתנה, להוציא כסף ולזייף חיוכים כנל גם ביום הולדת שלי לא אוהבת יותר מדי תשומת לב סהכ עוד יום..
אני מטבעי בן אדם די קר ולא מראה התלהבות כזו גדולה אם לחברות שלי יש יום הולדת אני שונאת את הלחץ הזה של לקנות מתנה, להוציא כסף ולזייף חיוכים כנל גם ביום הולדת שלי לא אוהבת יותר מדי תשומת לב סהכ עוד יום..
באותו הנושא: