4 תשובות
פשוט להמשיך ולא להסתכל אחורה זה הפסד שלה לא שלך ,הם סתם מטומטמים
נשמעים כמו מניאקים רציניים
שחרר משניהם תנתק קשר וכל אינטרקציה חברתית איתם
ומפה זה רק הזמן יעזור לך להתגבר אז תעסיק את עצמך בחברים אחרים
בהתחלה קצת יותר קשה תוודא שאתה פורק למישהו שיכול לעזור כמו חברים קרובים או הורים
מסיים איתה את הקשר בכללי. אל תחזור אליה. ותיקח הפסקה לזוגיות תעשה כל מה שיעשה לך טוב כל עוד זה טוב לגוף שלך ולא מזיק
יאו דרמה
אממ
בגדול
אם אתה חושב על זה לטווח הרחוק
פשוט הרווחת זמן יקר מהחיים שלך בלי אנשים שלא באמת אוהבים אותך
אז מזל טוב