6 תשובות
מבין אותך,
מצטער לשמוע
זה לא שהיא יצאה חרא חברה, אלא הוא יצא חרא בנאדם והיא יוצאת איתו.
מסכנה...
את לא אחראית לחיי האהבה שלה
אבל זה מגעיל מצידה
אז תאמרי לה תאמת
החלטה שלה ובעיה שלה אבל אם אני הייתי החברה שעושה את זה הייתי מרגישה בחילה באמצ ככה לעשוצ לחברה שלי איכסה
אנונימית
זה קשה לעיכול, אבל לפעמים אין מה לעשות וצריך ללמוד להסתדר
זה באמת מגעיל מצידה כי היא אמורה להיות לצידך.
אבל אולי באמת הם התאהבו ואי אפשר לשלוט בזה
אנונימית