4 תשובות
תדברי איתה על זה אם זה קורה ככ הרבה פעמים
ואם יש לך משהו דחוף לדבר איתה פשוט תתקשרי במקום לשלוח הודעה
מעניין באמת למה היא עושה את זה.. נסי אולי לעשות לה את אותו הדבר ותראי איך היא מגיבה
חברה חרא
יש לי גם ידיד כזה
עדיף שתתרחקי ממנה, את לא בובה שלה
תפגשי עם אנשים אחרים
שואל השאלה:
אני לא יכולה לדבר איתה על זה
אנונימית