11 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה כל כך לא מכבד!
אנונימית
זה דוחה
הגיוני פשוט לא כלכך מכבד
עובדה שזה קרה.
לא ככ אנושי וחסר רגישות, אבל הגיוני.
היא חסרת עמוד שדרה
לפעמים לאנשים יותר קל לסיים קשר בהודעה כי לא רואים את המבט של הצד האחר ואז יותר קל
כנראה לא היה לה נעים
או שסתם לא אכפת לה
חד משמעית לא.
ממישהו שחווה את זה זה משהו שיכול להרוס שנים מהחיים של הבנאדם בהנחה שהיא אוהבת אותך
כנראה אין לה בי*ים לעשות את זה בפנים שלך
הגיוני? כן
האם היא חרא רצח רצח? כן
האם זה פוגע ומעליב? כן
אה עכשיו ראיתי 3 שנים, כן זה קצת לא מכבד אבל אין מה לעשות כלכך אלה החיים. אני בטוח שתמצא מישהי יותר טובה כי אחת שנפרדת בהודעה אחרי 3 שנים לא נשמעת כזאת חברה טובה